[Freakactie 2020] Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Patrick,

Komen er in de loop van het seizoen nog meer Wolff-artikelen bij, of is dit het voor nu even?

Op dit moment is dit het even voor nu, maar dat kan altijd veranderen de komende maanden.
Ik weet nooit of er iets leuks voorbij komt om aan te schaffen :wink:

Maar als je iets specifieks zoekt kan je het altijd even hier vragen, dan kan ik altijd kijken of dat het voor mij haalbaar is om te krijgen

Krijgen jullie de Viper van Wolff ook in het assortiment? Dan zou ik hier eind van het jaar wel een karton van willen hebben.

Tevens nog een aantal plekken voor de 29ste in de ochtend en middag open gezet.

Mocht je reeds een bestelling gedaan hebben en bij willen bestellen, kies dan 31/12 08.01-08.06 als afhaal tijd en dan voeg ik ze samen!

Ik heb ook maar weer een bestelling gedaan.
Ik was twee jaar geleden bij jullie geweest, en prima geholpen. Afgelopen jaar koos ik voor een dichterbij gelegen concurrent, om vervolgens de helft niet geleverd te krijgen..
Dus bij deze verwelkom ik mezelf als klant graag terug bij jullie. :D

Hi Patrick,

Hier is ook belangstelling voor meerdere Transbombers en een Something Different van Wolff. Hopelijk kan je daar nog aan komen?

Hi Patrick,

Hier is ook belangstelling voor meerdere Transbombers en een Something Different van Wolff. Hopelijk kan je daar nog aan komen?

Noteer ze Nathaneal, zodra ik meer weet kom ik erop terug.

Hoop volgende week weer een update te kunnen doen met items, maar tis momenteel ook rete druk met mijn overige handel dat ik niet alles tegelijk kan aanvliegen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan