[Freakactie 2020] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wil een bestelling plaatsen, maar zijn maar er zijn geen afhaalmomenten meer beschikbaar. Ik heb al een order staan die ik vandaag kom ophalen. Kan ik hier nog wat aan toevoegen via PB en dat ik het terplekke betaal?

Leuk om even bij Dennis in de winkel te zijn geweest vanavond. Ook nog even een kijkje mogen nemen in de bunkers:D toch nog mijn bestelling even kunnen bekijken:p Bedankt Dennis en z´n crew!

Toch maar weer even in Almere Haven geweest. Snel en goed geholpen, en nog een extra meter meegepikt voor een zomerse avond.:cool: Bedankt Dennis!:thumbup:

Bij bouwmarkten mocht je wel afhalen gaf Rutte aan. Hopelijk maken ze voor cat. 1 ook zo'n uitzondering aangezien verzenden niet mag. Anders hebben de supermarkten de rest van het jaar een monopolie positie...

Lijkt me dat een winkelier cat1 mag bezorgen, is immers niet verboden om in de auto te hebben. Alleen, is het dan nog winstgevend of worden de kosten hierdoor te hoog.

Ritje almere naar breda lijkt me onmogeliijk bijvoorbeeld.

Wellicht moet men toch de samenwerking gaan opzoeken met bedrijven die een pakketdienst hebben of een doe het zelf bedrijf zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan