Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wil een bestelling plaatsen, maar zijn maar er zijn geen afhaalmomenten meer beschikbaar. Ik heb al een order staan die ik vandaag kom ophalen. Kan ik hier nog wat aan toevoegen via PB en dat ik het terplekke betaal?
Prettige eerste kennismaking met Dennis vandaag. Goede locatie ook. Hoop dat jullie pizza carrosserie lekker smaakte.
Leuk om even bij Dennis in de winkel te zijn geweest vanavond. Ook nog even een kijkje mogen nemen in de bunkerstoch nog mijn bestelling even kunnen bekijken
Bedankt Dennis en z´n crew!
Leuk om even bij Dennis in de winkel te zijn geweest vanavond. Ook nog even een kijkje mogen nemen in de bunkerstoch nog mijn bestelling even kunnen bekijken
Bedankt Dennis en z´n crew!
Je zal het vast heel druk hebben maar komt er voor cat1 nog een afhaalmogelijkheid?
We gaan even kijken maar we waren open tot 22:00 vandaag.
Had alleen producten die volgens mij vanaf volgende week pas binnen kwamen? Staan ook niet meer op de site zie ik
Elkaar halverwege tegemoet komenLijkt me dat een winkelier cat1 mag bezorgen, is immers niet verboden om in de auto te hebben. Alleen, is het dan nog winstgevend of worden de kosten hierdoor te hoog.
Ritje almere naar breda lijkt me onmogeliijk bijvoorbeeld.