[Freakactie 2020] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Update

Man man man wat een week hebben we achter de rug met ze alle en een teleurstelling.

Bijna geen slaap veel koffie maar we zijn er bijna veel berichten versturen en aanpassen en andere vragen maar we lopen op schema.

We kunnen zeggen dat we goed overzicht hebben en snel een reactie proberen te geven.
Komen we er even niet uit dan proberen we even contact te leggen via de telefoon zo als geregeld afgelopen week.

Verder is deze week ook een aantal jongens bezig geweest om de hele showroom weer leeg te halen met CAT2 artikelen.

We gaan deze weer om toveren naar CAT1 showroom erg jammer en balen maar we willen wel wat aan kunnen bieden in Almere.

Zo zijn jullie ook weer een beetje op de hoogte hoe we er voor staan.

Fijn weekend

Team Almere Haven

zojuist geplaatst op facebook :

Inmiddels hebben we besloten om 5 december open te gaan tussen 10:00 en 12:00 het afhaalblok is open in de webshop.��Vol=Vol

Artikelen beschikbaar onder SINTERKLAAS 5 DECEMBER

Als het mogelijk is gewoon online bestellen neem even de mail mee en wij zorgen dat u het netjes in een tasje mee krijgt.:)

OIP.jpg

We zijn volgende week zaterdag open in Almere om eventueel een bestelde cat1 op te halen.

Als je op de webshop besteld zie je 2 blokken voor zaterdag vrij

Gebruik vakje sinterklaas hier staan de artikelen die beschikbaar zijn voor die dag.

Vulcan CAT1 kom aankomende week binnen en dit zet ik er ook zo bij

www.vuurwerkalmerehaven.nl

Ik hoorde vandaag op het nieuws dat Cat1 niet aan te slepen was, us ook maar even een kleine bestelling geplaatst. Was niet helemaal de bedoeling, maar toch...
Bedankt en tot 5 december!

Dennis zie ik het nu goed dat je ook Funke cat 1 aanbied? Komt daar eventueel nog uitbreiding op?

Mssn dat ik van het weekend toch ff wat cat1 kom halen bij je.

Hadde bestellingen omgezet naar volgend jaar maar met dat zena&funke spul toch 1 bon om weten te zetten en wat besteld. Razend snelle service binnen 5 minuten :applause:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan