Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Is alleen een voucher mogelijk
Of ook geld terug?
Myron
Ik snap je vraag we zijn nog niet op de hoogte hoe alles gaat lopen met de compensatie hier worden we binnenkort over ingelicht.
We willen even weten hoe het compensatie pakket eruit gaat zien en eigenlijk hebben we nog steeds een beetje hoop voor dit jaaral is de kans klein maar hopen mag de week is nog niet voorbij.
Vuurwerk Almere Haven
Ik gooi het alvast maar in, Dennis misschien is het leuk om de leden die hun orders verplaatsen naar volgend jaar ergens volgend jaar te belonen met exclusieve aanbiedingen hier en daar bijv. Als het haalbaar is
Nu eerst maar hierop focussen en we zien t volgend jaar wel, maar gooi alvast het erin
Merk wel dat veel leden bij jouw kiezen voor verplaatsen van bestelling en bij anderen het tegenovergestelde uitbetaling. Denk echt dat het service door het jaar bijdraagt hieraan. Erg blij om dit te merken/te lezen van mede freaks
Dennis misschien een idee om de link naar www.vuurwerkprotest.nl ook op de site te knallen
gr. Robin
Ik gooi het alvast maar in, Dennis misschien is het leuk om de leden die hun orders verplaatsen naar volgend jaar ergens volgend jaar te belonen met exclusieve aanbiedingen hier en daar bijv. Als het haalbaar is
Nu eerst maar hierop focussen en we zien t volgend jaar wel, maar gooi alvast het erin
Merk wel dat veel leden bij jouw kiezen voor verplaatsen van bestelling en bij anderen het tegenovergestelde uitbetaling. Denk echt dat het service door het jaar bijdraagt hieraan. Erg blij om dit te merken/te lezen van mede freaks
Ik dacht ik wacht nog even maar ik wilde precies hetzelfde schrijven. Lekker bezig![]()
Ik zat ook te denken aan 10% -15% voucher van je totale bestelde bedrag om zelf wat uit te zoeken. Zou voor mij prettigst wezen, Maar dat is niet aan mij en hun zijn ook niks verplicht. Als ze een leuke wedergebaar doen in het toekomst is het mooi meegenomen.
He Dennis,
is het ook mogelijk om een order gedeeltelijk door te zetten naar volgend jaar? ik heb bv ook 2 orders voor mn neefje gedaan, en zou die dan willen annuleren en dan mijn eigen bestellingen door zetten naar volgend jaar?
Hoi Dennis,
Zijn die F1 trucks ook cat1?