[Freakactie 2020] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag hebben we mondkapjes binnen gehad voor de verkoopdagen eventueel

Ik heb de voorraad die ik nodig heb met de verkoopdagen er afgehaald.

En heb nu nog 20 doosjes over van 50 stuks per pakje.

Mondkapje.jpg

iets voor jullie dan hoor ik het wel via pm ?

7,99 per doosje ( verzenden kost 6,75 )

Dennis

Ik zag net behoorlijk wat pm over de MASSA IS KASSA deal die we hadden en of er nog iets mogelijk was.

Ik heb hem even open gezet maar voer even de code in bij het afrekenen.

massaiskassa2020

ik laat deze code lopen nog tot morgen avond 21:00 en dan is het echt voorbij en dan zullen een aantal prijzen ook meteen omhoog gaan.

Dus ga voor de Massa dan is het in je winkelenwagen Kassa:D

www.vuurwerkalmerehaven.nl

Laatst bewerkt:
Exclusief verkrijgbaar,

( Evolution )

Prijs wordt binnenkort bekend en filmpje zal dan ook volgen.��

de DEFQON.1 Pyrobox! Deze doos is speciaal door en voor de eindshow van het festival Defqon.1 ontworpen! Door aankoop van deze set steunt u dit festival in deze zware corona tijden!

De set bestaat uit 8 unieke eindshow cakes welke u een voor een kunt afsteken om uw eigen eindshow te maken! Samen met deze box ontvangt u ook een speciale limited pyro warrior merchandise set bestaande uit Limited Pyro Showcake Book, Limited Defqon.1 Safety Pack, Limited Edition Defqon.1 Flag, Special Pyromaniac T-shirt en Special Pyromaniac Cap!

20201003_192448.jpg

Even een vraagje. Ik heb al eerdere bestellingen op een tijdslot die ik nu niet meer kan aanvinken. Kan jij dat handmatig aanpassen @Vuurwerk almerehaven?

Hoi Dennis

Krijg je nog misschien de vulcan montreal binnen? En katan special box 1 en 2 en eventueel de loud collectie?

Exclusief verkrijgbaar,

( Evolution )

de DEFQON.1 Pyrobox! Deze doos is speciaal door en voor de eindshow van het festival Defqon.1 ontworpen! Door aankoop van deze set steunt u dit festival in deze zware corona tijden!

De set bestaat uit 8 unieke eindshow cakes welke u een voor een kunt afsteken om uw eigen eindshow te maken! Samen met deze box ontvangt u ook een speciale limited pyro warrior merchandise set bestaande uit Limited Pyro Showcake Book, Limited Defqon.1 Safety Pack, Limited Edition Defqon.1 Flag, Special Pyromaniac T-shirt en Special Pyromaniac Cap!

Bekijk bijlage 55743
Ben heel erg benieuwd naar deze box.. en vooral naar de prijs

Exclusief verkrijgbaar,

( Evolution )

Bekijk bijlage 55743

Dit ziet er vet uit zeg! Zeker omdat DefQon natuurlijk ooit begonnen is in 2003 in het mooiste stukje Almere. Ben benieuwd naar de details!

Ik moet toegeven. Almere haven Is dit jaar wel 1 van de betere winkels met acties. Vorig jaar alleen gehaald bij valk piroshop en holten. Maar dit jaar alles bij haven tot nu toe. Respect dennis! Zou hard zijn als je ook nog de bonfire collectie zou hebben maarja opzich heeft huizen die al en die zit zowat aan de overkant van jullie haha

Goede Avond

Na 21:00 vanavond zal ik gaan starten om de bunker outlet klaar te gaan maken voor de verkoopdagen dit houd in dat de prijzen in deze groep vanavond na 21:00 omhoog gaan.

Wil je nog profiteren of een uitloop artikelen dan kan het vanavond nog voor deze prijs.

Dennis

Bedankt dennis voor alle mooie acties en service.
Heb al een hoop mooie producten kunnen scoren.
Zag dat je ondertussen ook een kopje heb gemaakt met openingsaanbieding.
Dus er zullen vast nog wel wat leuke dingen volgen ����.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan