Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Exclusief verkrijgbaar,
( Evolution )
Prijs wordt binnenkort bekend en filmpje zal dan ook volgen.��
de DEFQON.1 Pyrobox! Deze doos is speciaal door en voor de eindshow van het festival Defqon.1 ontworpen! Door aankoop van deze set steunt u dit festival in deze zware corona tijden!
De set bestaat uit 8 unieke eindshow cakes welke u een voor een kunt afsteken om uw eigen eindshow te maken! Samen met deze box ontvangt u ook een speciale limited pyro warrior merchandise set bestaande uit Limited Pyro Showcake Book, Limited Defqon.1 Safety Pack, Limited Edition Defqon.1 Flag, Special Pyromaniac T-shirt en Special Pyromaniac Cap!
Bekijk bijlage 55743
Zojuist de Pm en mails beantwoord allemaal.
Dennis
Gebruik de code vuurwerkcrew met afrekenen en er gaat nog eens eens een totaal korting vanaf.
Eerste actie staat op facebook inmiddels.
https://www.facebook.com/vuurwerk.almerehaven
Volgens mij kan Dennis dit niet regelen helaas, omdat er al een andere winkel Broekhoff dealer is in Almere. Had het ook een keer gevraagd, alleen uitloop artikelen mag Dennis verkopen van hen.
Dennis, je hebt regelmatig Broekhoff producten die eruit gaan/zijn.
Kan je ook aan de nieuwere producten komen? Ik heb namelijk veel interesse in de Tailgate Fan en de andere mine cakes van Broekhoff uit de Pyroshow-lijn.
Dennis,
Kun jij aan de dreamchaser komen?
Groet.
Beste Freaks
Inmiddels heb ik de shop helemaal omgezet en klaar gemaakt voor de verkoopdagen 2020 en hier zullen van het weekend mee gaan starten op facebook.
Ik heb nog even een code aangemaakt die jullie eventueel kunnen gebruiken bij het afrekenen de code is Vuurwerkcrew dan zal er nog een extra korting vanaf gaan op je totaal bedrag in de winkelwagen.
Deze staat aan tot vrijdag avond hierna is het echt voorbij.
tevens als je dan ook recht hebt op gratis vuurwerk dan zit deze er ook bij in de winkelwagen.( Lees goed de voorwaarde )
Dennis
Dennis,
Heb je toevallig nog wat snowman fonteinen huilend in een hoekje van de bunker staan? Die nog op een nieuwe eigenaar staan te wachten...
Goede middag
Let op alleen nog tot vanavond 19:00 staat de code : Vuurwerkcrew open....
Bekijk bijlage 55947