[Freakactie 2020] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb er best lang over gedaan maar met enig geluk toch nog de "laatste" 4x mix compound besteld voor de super scherpe actieprijs. Straks nog iets van Pangu en heel misschien de Dragonmaster. Mooi ding maar 100+ euro bak aftikken vind ik mentaal toch nog lastig.

Dacht dat de 81sh in de actie kwam, de 3901 :). Ik denk al waar blijft die prijs, kon hem ook niet in de mand stoppen..

Desalniettemin is dit een leuke 100sh box. Ik heb vorig jaar een exemplaar van een andere winkel in de collectie gehad, voor dit bedrag absoluut geen miskoop.

Mooie prijs hoor voor die 3905... Vind de box zelf wat eentonig.

Het is vast al vaker gevraagd in dit topic, maar om zoveel pagina’s terug te kijken :D
Weet je al wat het complete assortiment wordt dit jaar?
- Evolution
- GBV - St8ment
- GBV - Weco
- GBV - Professional style
- Export feuerwerk
- Vulcan

is er al meer bekend over Funke?

Mooie prijs hoor voor die 3905... Vind de box zelf wat eentonig.

Het is vast al vaker gevraagd in dit topic, maar om zoveel pagina’s terug te kijken :D
Weet je al wat het complete assortiment wordt dit jaar?
- Evolution
- GBV - St8ment
- GBV - Weco
- Export feuerwerk
- Vulcan

is er al meer bekend over Funke?

Hoi

Klopt op dit momemt:

- Eurostar
- Evolution
- GBV - St8ment
- GBV - Weco
- Export feuerwerk
- Vulcan
- Funke onbekend nog niets vernomen.
- Eigen lijn Vuurwerk Almere Haven.
- Broekhoff Outlet

En dat is het wel zo beetje natuurlijk ook 2020 artikelen komen erbij allemaal.

Dennis

Dacht dat de 81sh in de actie kwam, de 3901 :). Ik denk al waar blijft die prijs, kon hem ook niet in de mand stoppen..

Desalniettemin is dit een leuke 100sh box. Ik heb vorig jaar een exemplaar van een andere winkel in de collectie gehad, voor dit bedrag absoluut geen miskoop.

Ik ben hier mee bezig 3901 om te kijken of er intresse is onder de freaks.

Dennis

What about magnum vuurwerk? Je zou ernaar kijken.
Zou fijn wezen als jij dealer ervan wordt.
Hun houden zich ook lekker bezig met prijzen en leuke producten en met jouw hart voor het zaak :handsup:

(Funke ook aan het afwachten om bij jouw 2020 ass te scoren, fijn om zo veel mogelijk van 1 zaak te halen)

11 augustus 20:53
En de Noi-Z in de pocket. Nu ga ik echt proberen te wachten op de nieuwe producten

12 augustus 6:56
Nee nu gaat echt de rem erop. Dit jaar maar de helft van het budget van vorig jaar. Wil toch minimaal 2 a 3 nieuwe compounds proberen

12 augustus 22:42
3901 zeker geïnteresseerd. Vorig jaar per 2 geschoten en presteerde dikke prima

Lol, gelet op je eerdere posts toch bewonderenswaardig dat je het ongeveer 1 hele dag hebt weten vol te houden. :D

What about magnum vuurwerk? Je zou ernaar kijken.
Zou fijn wezen als jij dealer ervan wordt.
Hun houden zich ook lekker bezig met prijzen en leuke producten en met jouw hart voor het zaak :handsup:

(Funke ook aan het afwachten om bij jouw 2020 ass te scoren, fijn om zo veel mogelijk van 1 zaak te halen)

Ja dit klopt alleen ben afhankelijk wat het collega bedrijf in almere gaat doen met Magnum zo als eerder gepost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan