[Freakactie 2020] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
De Berlin staat er samen met de Montreal lekker te rammen komend jaarwisseling :)

Bedankt voor de moeite van jou kant Dennis!

Was toevallig even op de site aan het kijken en zag dat er weer een EVO Bomber beschikbaar was, deze maar gelijk besteld

Ik heb zelf (nog) niet bij je besteld dit jaar maar ik lees hier af en toe mee en moet toch even zeggen dat ik je inzet voor de mede-freaks wel echt top vind. :applause:

Ik heb zelf (nog) niet bij je besteld dit jaar maar ik lees hier af en toe mee en moet toch even zeggen dat ik je inzet voor de mede-freaks wel echt top vind. :applause:
Helemaal mee eens! Ben dit jaar pas actief op het forum met een account en verbaasde mij er een beetje over, in positieve zin natuurlijk:D

Vorig jaar viel mijn oog op de vele reacties in het topic. Paste toen niet meer in de planning/schema.

Ondanks dat het voor mij een behoorlijk eindje rijden is heb ik nu wel al een paar keer iets besteld.
Zoals ik vorig jaar al meende te lezen is dit een echte liefhebber die voor ons freaks alles probeert te regelen. Zie nogal eens een keer items voorbij komen die speciaal op aanvraag geregeld worden. Wat mij betreft alleen maar hulde tot dusver

Laatst bewerkt:
Zowel benieuwd naar de nieuwe weekaanbieding als de nieuwe collecties van weco en evo 2021.
Ben benieuwd wanneer we die op de shop zullen zien:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan