[Freakactie 2020] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
1027 Almere Haven 1x
1037 Almere Haven 1x
2401 Golden Willows 1x
2496 MJB Cake 2x
3906 6x19 Assortiment Vuurwerk Almere Haven 1x
1016 Bushwackers 1x
XTC-2 Shape Shifter 1x
2308 Insane 1x
2312 Angel Dust 1x
3904 4x16 Four assortiment box 1x
2509 Color Ghost 1x

Succes

Zag vandaag nog weer een filmpje van de Shapeshifter voorbij komen en realiseerde me dat het toch wel een hele mooi cake is. Bedankt, zojuist besteld!

Wilde voor de bushwackers een andere winkel aan doen. Maar was net optijd dus hier maar weggekaapt. Dank daarvoor.

Goede morgen

Helaas moet ik jullie teleurstellen de 1.2 Total Event box gaat niet lukken.

Dit heeft te maken met het feit dat er 2 broekhoff dealers zitten in Almere en dit artikel komt terug in 2020/2021.

Verder staat de weekaanbieding ook weer op de shop een 6 x 19 shots assortiment voor € 57,99 Op=Op

Goede morgen

Dit heeft te maken met het feit dat er 2 broekhoff dealers zitten in Almere en dit artikel komt terug in 2020/2021.

Verder staat de weekaanbieding ook weer op de shop een 6 x 19 shots assortiment voor € 57,99 Op=Op

Oh das balen! Verheugde me enorm ervoor.
Bedankt voor het proberen.

Ik denk dat je de prijs van 6x19 nog moet aanpassen

Dennis heb je meer informatie over de 6x19 ass?
Zijn het evo cakes en dan van bepaalde boxen, kruitinhoud etc? Kan zelf weinig/niks vinden erover

Laatst bewerkt:
Goede morgen

Dat is erg jammer!! Datzelfde geldt zeker ook voor de W-Shape Dominator van Broekhoff? Hoe zit het dan met de W-triple layer van Magnum? Zou je hier aan kunnen komen?

Dennis,

Kun je nog aan een mooi 19shot assorti komen Ala big19?

Trouwens pagina's gaan hard in dit topic..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan