Baskali! VWC lid 25 sep 2019 #121 Breda finest Een doos van vuurwerkbreda met als importeur Pangu, een bak met veel verschillende effecten !
Breda finest Een doos van vuurwerkbreda met als importeur Pangu, een bak met veel verschillende effecten !
Baskali! VWC lid 28 sep 2019 #122 Deel 4 De laatste Vrijdag van de maand September tijd voor het laatste deel van de compilatie, ook kennen we weer een maand af turven !
Deel 4 De laatste Vrijdag van de maand September tijd voor het laatste deel van de compilatie, ook kennen we weer een maand af turven !
Janniekske VWC lid 28 sep 2019 #123 Topper is dat he die Breda's Finest. Erg mooie en grote effecten, goede burst ook. Alleen af en toe ietsje te langzaam, maar al met al een mooie box.
Topper is dat he die Breda's Finest. Erg mooie en grote effecten, goede burst ook. Alleen af en toe ietsje te langzaam, maar al met al een mooie box.
Baskali! VWC lid 30 sep 2019 #124 Mean Machine - Lesli Heerlijk fluit bakkie die aardig tekeer gaat !
Baskali! VWC lid 2 okt 2019 #125 Sick 6 singel shot - Vuurwerkvisie Een singel shot met zeker een goeie burst, blijft leuk om een pakje er van weg te stoken !
Sick 6 singel shot - Vuurwerkvisie Een singel shot met zeker een goeie burst, blijft leuk om een pakje er van weg te stoken !
P Pyropinoy VWC lid 4 okt 2019 #127 Mooi gefilmd zo! Nog blijer dat ik deze in de straat heb staan dit jaar
Baskali! VWC lid 5 okt 2019 #128 Pyropinoy zei: Mooi gefilmd zo! Nog blijer dat ik deze in de straat heb staan dit jaar Klik om te vergroten... Thnx !! Daar zal je geen spijt van krijgen
Pyropinoy zei: Mooi gefilmd zo! Nog blijer dat ik deze in de straat heb staan dit jaar Klik om te vergroten... Thnx !! Daar zal je geen spijt van krijgen
Baskali! VWC lid 12 okt 2019 #129 Dumbum kaars Zeer fijne kaarsjes met een goeie burst. Project-X Leuk bakkie van vuurwerkvisie
Baskali! VWC lid 4 nov 2019 #136 0,8" Salute - Original Fireworks Met de 25% korting een zeer leuk cakje.
Baskali! VWC lid 11 nov 2019 #139 Florida Panther - Luypaers Fireworks Prachtige kleuren/effect combinatie !!
Baskali! VWC lid 13 nov 2019 #140 Zena Salute 60sh - Original Fireworks Ik had hier hoge verwachtingen van, maar viel vies tegen.