[Freakactie 2020] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoewel ik 190€ voor een box te duur vind ben ik wel erg benieuwd naar een video. Kan er op dit forum ook geen topic over vinden, of zoek ik niet goed? Overigens zeg ik niet dat deze box de 190€ niet waard is, kan zelfs een scherpe prijs zijn voor wat je krijgt. Maar voor mij is 100€ voor een product voorlopig dit jaar de max:wink:

Hoewel ik 190€ voor een box te duur vind ben ik wel erg benieuwd naar een video. Kan er op dit forum ook geen topic over vinden, of zoek ik niet goed? Overigens zeg ik niet dat deze box de 190€ niet waard is, kan zelfs een scherpe prijs zijn voor wat je krijgt. Maar voor mij is 100€ voor een product voorlopig dit jaar de max:wink:

Check de vorige pagina even (pagina 58) van dit topic :wink:

Hij is echt dik hoor, vorrig jaar voor 160 gehaald, en heb een filmpje zal even kijken of ik deze vanavond kan plaatsen. Dit jaar ook weer besteld voor 180, moest hem weer hebben!

Zo wat een dikke bak heb je nu weer voor ons weten te fixen. Kan de verleiding niet weerstaan en de triple x snel besteld voordat die is uitverkocht

Hey Dennis,
zat gisteren nacht wat rond te snuffelen naar wat oude producten waar ik mee opgegroeid was en kwam paar leuke producten tegen voor de fanaten, die misschien als er belangstelling is leuk is om voor ons te kijken of er wat te regelen valt?

sorry dat ik weer met wat producten voorstel kom, als je het niet wilt hoor ik het graag :frusty:

ik heb zelf weinig met hummer effect maar misschien voor anderen onder ons leuk? (lees vaak dat mensen een hummer cake zoeken in enkelen topics namelijk)

al deze producten zijn al een tijdje uitloop voor zover ik weet en waren toendertijd wel prijzig 40+ verkoop. dit zijn natuurlijk wat te hoge prijzen voor ons maar misschien valt het nu jaren in de outlet wat leuks te regelen als er wat over is?

Even een actie voor de Netflix kijkers:D

Morgen komt seizoen 4 op Neflix van Casa de Papel dus dacht een mooi moment om deze topper een beetje te promoten.

Normaal € 99,99 verkoop

Nu voor de snelle beslisser € 49,99

Actie is tijdelijk en OP=OP

30 mm 50 Shots

Staat onder de weekaanbieding!!

5c5bf823528ed01e0febe4f961a9db8e-1280x720-1-696x392.jpg

8052_CasadePapel_2019.jpg

Leuke actie, maar deze sla ik over anders ben ik te snel door mijn budget heen. Wel echt een superblokje voor dat geld. Afgelopen jaar geschoten en was echt prachtig

Zou je eventueel ook nog aan de W-shape Dominator ofwel de W triple layer kunnen komen?
Zo, ja dan houd ik me aanbevolen :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan