[Freakactie 2020] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Triple x zou ik meteen meenemen Dennis, hopen dat er nog wat ligt. Crown majestic of Armageddon (magnum) zijn nagenoeg hetzelfde, dus ook een optie. Triple x is toch wel de mooiste van de 3 wat mij betreft.

Triple x zou ik meteen meenemen Dennis, hopen dat er nog wat ligt. Crown majestic of Armageddon (magnum) zijn nagenoeg hetzelfde, dus ook een optie. Triple x is toch wel de mooiste van de 3 wat mij betreft.

Mee eens, Triple X staat hier ook dik bovenaan p het lijstje. €180/€190 komt die er zo bij.

De Crown majestic of Armageddon van Magnum hoef ik niet, klein verschil in effecten maar groot in beleving van het blok zelf vind ik.

Ja die! Betekent dit uitloop en dus alleen dit jaar nog te krijgen? Misschien moet ik er dan 1 op reserve erbij nemen...

Ja die! Betekent dit uitloop en dus alleen dit jaar nog te krijgen? Misschien moet ik er dan 1 op reserve erbij nemen...

Nou ik weet niet of het uitloop wordt alleen ik wil zekerheid met aankoop ook vanwege china levering met wat er nu allemaal speelt.

Het liefst koop ik dus nu wat er al bij de importeurs ligt namelijk in de bunkers.

Dennis

+ wat er al ligt is dan van goede productiejaar. Gegarandeerd kwaliteit :p

Jeetje wist niet dat er zoveel belangstelling was voor dit box. Euhh ben ik toch blij even te delen met jullie XD

Dennis , ik wil je echt bedanken dat je het voor ons geregeld hebt.
die blijschap is niet meer weg te krijgen vandaag.
mijn nachtdienst in de zorg begint zo en kan je zeggen dat ik de laatste tijd niet met een glimlach naar mijn werk toe ben gegaan. zo blij ben ik :D

Dennis , ik wil je echt bedanken dat je het voor ons geregeld hebt.
die blijschap is niet meer weg te krijgen vandaag.
mijn nachtdienst in de zorg begint zo en kan je zeggen dat ik de laatste tijd niet met een glimlach naar mijn werk toe ben gegaan. zo blij ben ik :D

Hoi Vuurwerkboy023

Nee dat snap ik sterkte in deze moeilijke tijd en zware tijd in de zorg succes.

Dennis

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan