[Freakactie 2020] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
wacht wie heeft er nou gewonnen dennis?

volgens jouw eigen bericht duurde de veiling tot 23:59 en zou duspyro gewonnen hebben met 65 eu maar ik zie dat je Rik tagt voor een pm en felicitatie?:confused:

In iedergeval gefeliciteerd met het winnen van de veiling.
Zat er zelf over te twijfelen maar de effecten spraken mij volledig niet aan.

Wel een leuke idee Dennis! wie weet zie ik er nog meer van voorbij komen, lijkt mij wel leuk.

Ja ik zat er 1 minuut naast maar ik heb het met alle bij opgelost had er ook nog een op een pallet staan die retour zou mogen ik had een verkeerde nummer gebruikt met bestellen in de drukte.
Maar deze hou ik nu en dan hebben ze er alle bii een.

Ja ik zat er 1 minuut naast maar ik heb het met alle bij opgelost had er ook nog een op een pallet staan die retour zou mogen ik had een verkeerde nummer gebruikt met bestellen in de drukte.
Maar deze hou ik nu en dan hebben ze er alle bii een.

Dat is toch netjes opgelost en gelijk 2 freaks blij kunnen maken

Het is maar hoe je het op vat.

Ik heb geen probleem met kritiek of op en aanmerkingen of verbeterpunten.

Maar het prijs beleid voeren wij nog steeds als winkelier en ik zie je in diversen topic melden over dat de prijzen te duur zijn.
Hou dit voor je zelf en koop waar je je het beste voelt en het goedkoopste kan kopen.

Dennis

Netjes opgelost Dennis.

Ik heb al het een en de ander in het oogje om te bestellen maar wacht het nog even af.
Hoop dat je spoedig wat te horen krijgt over funke en wat funken artikelen kan aanbieden:D

Erg leuke actie dit, Dennis.

€66 is echt geen geld voor deze box, zag hem rond de 25e nog voor €125 bij verschillende winkels.

Hopelijk komen er nog meer van zulke veilingen. Is een erg leuke en eerlijke manier om goedkope boxen te bemachtigen.

Dennis, de beste wensen gewenst en veel succes met de verkoop in het huidige jaar. Aan inzet zal het niet liggen, communicatie ook niet. En het assortiment blijft aantrekkelijk. Ik was in de eerste jaren wat sceptisch over GBV/WECO maar dat is aardig bijgedraaid door het assortiment van jou. Wat ik hier ook al eerder las; voeg Funke/ Luypaers toe aan je assortiment en je gaat het echt druk krijgen (nog drukker ja)!.

En respect voor de jongens die moesten strooien in de nacht voorafgaand aan de verkoop. Ik had er zelf ook aardig wat uren opzitten voor de verkoop begon dus dat hun dat nog een paar uur hebben volgehouden is best netjes!

Beste wensen Dennis! En dank dat je ook dit jaar weer mooie acties aanbied

Wat is het minimale bestelbedrag bij jullie? Dit vraag ik omdat ik in de loop van het jaar kleine hoeveelheden wil bestellen en niet telkens aan een hoog bestelbedrag wil zitten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan