[Freakactie 2020] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Om 18.00 uur heb ik een klein project gefakkeld van voornamelijk uitloop cakes en een aantal nieuwe cakes.

Helaas viel bij het per 2 schieten de rechterpost na de mjb cake stil. Dennis kan svp bij Broekhoff checken of ze toch niet een karton Eruptor hebben liggen? De finale 8 @ once:p.

De camera vrouw dacht dat het al was afgelopen maar toen kwam dus nog de finale, excuses voor de slechte overlap.

Ben benieuwd wat jullie er van vinden

2 pack extreme per 2 presteerde echt mega, hele lucht gevuld. Dennis kan je checken of ze deze nog hebben bij Broekhoff?

Ik heb nog 1 Color Carnival staan van Evolution.

Ik heb iets leuks bedacht voor jullie.

Het start bod begint bij € 25,00 euro de hoogste bieder vanavond om 23:59 kan hem dan aankopen voor het bedrag wat die geboden heeft hoogste bieder wint natuurlijk.

Vakantie veiling op crew :D

Bieden via op dit topic natuurlijk dan kan ik het volgen

We starten nu tot vanavond 23:59 !!!

download.jpg

Om 18.00 uur heb ik een klein project gefakkeld van voornamelijk uitloop cakes en een aantal nieuwe cakes.

Helaas viel bij het per 2 schieten de rechterpost na de mjb cake stil. Dennis kan svp bij Broekhoff checken of ze toch niet een karton Eruptor hebben liggen? De finale 8 @ once:p.

De camera vrouw dacht dat het al was afgelopen maar toen kwam dus nog de finale, excuses voor de slechte overlap.

Ben benieuwd wat jullie er van vinden

Wat een dik ding zeg die Eruptor!

2pack extreme

2pack extreme

2 pack extreme per 2 presteerde echt mega, hele lucht gevuld. Dennis kan je checken of ze deze nog hebben bij Broekhoff?

Volgens mij waren deze afgelopen jaar echt voor het laatst.
Hier ook 2maal 2012versie echt geweldige blokken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan