[Freakactie 2020] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als eerst ieder de beste wensen voor 2020 en natuurlijk een gezond en veilig 2020.

Hierbij willen we iedereen bedanken voor de leuke reacties op dit forum,en via de mail en telefoon.

Dit was ons vierde jaar dat we een freak actie hebben gedaan en we hebben er alles aan gedaan om alles netjes te leveren de laatste dagen en dit is goed gelukt waar we trots op zijn.

Wij hebben als team fantastische dagen gehad en super hard gewerkt.

We kunnen zeker zeggen dat we ook veel lol en plezier met ze alle hebben gehad met weinig slaap maar wel super druk.

Vandaag hebben we al een kleine telling gedaan en dit staat inmiddels op de webshop!

LET WEL vol is vol wij willen niet over onze minimale afhaalblokken heen gaan VOL=VOL

Ook dit jaar gaan we voor mooie prijzen,en mooi vuurwerk!

https://www.vuurwerkalmerehaven.nl/

Vuurwerk Almere Haven
De steiger 29
1351AB Almere Haven

Dennis en crew jullie ook de beste wensen voor 2020. Ik kijk nu al uit naar de acties voor dit jaar, ben ook zeer benieuwd welke pareltjes voor in de outlet je dit jaar weet te vinden

Afgelopen jaar hier veel vette acties voorbij zien komen en positive reacties.
In 2020 kom ik ook naar jullie toe :)
Eerste bestelling is een feit.

Deze gisteren live gezien wat een topper is dit !!

Even wel voor de duidelijkheid de voorraad en scherpe prijzen zijn voor de bestaande voorraad !! dus op=op

Bij nieuwe voorraad aanvulling kan de prijs omhoog gaan !!!!

1939.1569409018.jpeg

Heerlijk Dennis dat je alweer online bent! Hoop dat je een mooi oud en nieuw hebt gehad en een gezond en gelukkig 2020!

Is er bij jou ook de mogelijkheid om offerte(s) aan te vragen? Wil namelijk bij minder winkels bestellen als afgelopen jaar:p

Hoe zit het met de afhaalbonnen? Wordt het 1 bon aan het einde van het jaar?

Nee dat gaan we niet doen we doen per order die besteld is de uitlevering.

Daar zit ook een gedachten achter :yes:

Dit werkt veel beter voor ons zeker met controle van de orders.

Het komt namelijk voor dat er wel eens een order even moet blijven staan :D

Lekker bezig Dennis! :D

De beste wensen nog! Ik kijk uit naar een leuk jaar, ga even rondneuzen voor de eerste bestelling en kom graag weer bij je langs. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan