[Freakactie 2020] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooie winkel Dennis met mooi assortiment!

Kennis bij personeel, ruime winkel waar rust heerst.

Funke toevoegen en je wordt een grootmacht

Dennis, dank voor afgelopen jaar! Mooi om nog even gesproken te hebben in alle hectiek maar rustig aan een bakje koffie.

Ik zal je een mail sturen met wensen!

Ben inmiddels 30 en had nog nooit van freakacties gehoord.
Dit is toch helemaal goud!

Jaa hoor, alweer een webshop open, super! Wat ik mij wel af vraag: mogen er toch nog wel Thunderkings F2 verkocht worden? Dacht dat die er ook uit gingen?

Dat ligt in de lijn der verwachting, er is nog geen concrete beslissing genomen.

Die 81 shots cake heeft mij zwaar verrast, niet normaal wat daar uit kwam voor een 20mm cake.

Dit jaar voor eerst bij jullie gekocht, prijzen zeer goed! Top! Mooie zaak.

Twee puntjes waar wij tegenaan liepen. Bij afhalen (28 dec tussen 13.00-13.30) verliep het niet soepel. Medewerkers die tegen elkaar stonden te zeuren en ouwehoeren, wellicht druk/stress (wat ik mij kan voorstellen), hierdoor moesten wij 45 minuten wachten op onze online bestelling. Wij hadden 4 Compounds van Evolutions. Bij alle 4 de dozen zaten de kooien er nog omheen, dat werd dus even knippen. Wellicht in vervolg de kooien vooraf verwijderen voor jullie klanten.

Verder prima zaak! Ben benieuwd naar de freakacties.

Dit jaar voor eerst bij jullie gekocht, prijzen zeer goed! Top! Mooie zaak.

Twee puntjes waar wij tegenaan liepen. Bij afhalen (28 dec tussen 13.00-13.30) verliep het niet soepel. Medewerkers die tegen elkaar stonden te zeuren en ouwehoeren, wellicht druk/stress (wat ik mij kan voorstellen), hierdoor moesten wij 45 minuten wachten op onze online bestelling. Wij hadden 4 Compounds van Evolutions. Bij alle 4 de dozen zaten de kooien er nog omheen, dat werd dus even knippen. Wellicht in vervolg de kooien vooraf verwijderen voor jullie klanten.

Verder prima zaak! Ben benieuwd naar de freakacties.

Hoi MH1983

Dit klopt we hadden in de middag een kleine prikkeling dit komt ook omdat wij 2 jongens hebben lopen die op de strooiwagens rijden als dit nodig is en ze worden opgeroepen en dit was dus het geval 27 op 28 december in de nacht.

Helaas kan de een er iets beter tegen dan de ander in de middag hebben ze even om en om 2 uurtjes geslapen na 15:00.

Sorry maar ook ik ben afhankelijk van deze 2 toppers maar hun eigen werk heeft voorrang op het moment dat er gladde wegen worden voorspeld en dit was het geval.

Dennis

Laatst bewerkt:
Prachtig, zo snel weer online. Wat ik mij wel afvraag hoe het met die single shots zit, die zijn toch verboden volgende jaarwisseling?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan