[Freakactie 2020] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gewoon vragen en ik heb hem aangevraagd zojuist via de mail.

Wat er nog lag is uitverkocht in de bunker in almere vandaar dat die uitverkocht staat op dit moment.
Dennis!
Indien niet te laat, wil ik die snow 2.0 cancelen. Zojuist de evo bomber gezien en dat wordt hem:droolthum
Als ik die samen met de 4mix compound bestel, kan de limited edition later nog toegevoegd worden aan de bestelling (zodat ik alles op 1 tijdstip kan komen halen).

Dennis!
Indien niet te laat, wil ik die snow 2.0 cancelen. Zojuist de evo bomber gezien en dat wordt hem:droolthum
Als ik die samen met de 4mix compound bestel, kan de limited edition later nog toegevoegd worden aan de bestelling (zodat ik alles op 1 tijdstip kan komen halen).

Geen probleem als je bij besteld zelfde afhaalblok gebruiken en als die vol is het blok er voor.

Zo! De eerste bestelling is de deur uit! Een mooie gunslinger op de kop weten te tikken bij jullie! Bedankt vuurwerkalmere!

Kuuuuuuuut, gunslinger nu al uitverkocht, haha je bent te goed voor ons Dennis.
Zojuist eerste bestelling van het jaar, evo bomber en limited edition, thanks Dennis.
Wilde ook nog 4mix compound maar zag dat ie iets in prijs was gestegen tov vanochtend, prijs zit nu wel in de buurt van mega willows, dus misschien die toch maar...twijfels twijfels. Even peinzen �� dan maar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan