Event Gates of Detonation 276's

Prima bak op de demo. Maar zie hem in decembwr graag nogmaals bij een winkeliers demo voordat ik besluit of ik hem aanschaf.

Het verleden heeft nogal eens teleurstellingen gebracht

Hierbij mijn filmpje van deze nieuwe dikke nieuwe compound gemaakt tijdens de Rubro Winkeliersdemo 2019:

Haha, dit formaat boeketten zal toch niet... :bonk:. Vind de nieuwe items dit jaar toch sterk verbeterd in creativiteit en kwaliteit.

Ik vind hem mooi, maar enthousiast wordt ik er niet van, in tweevoud geschoten, de effecten zijn zo snel weer weg en echt groot vind ik ze nou ook weer niet. Dan ook nog de kanttekening erbij dat deze bak waarschijnlijk nog wat is "opgevoerd"

Ik vind hem mooi, maar enthousiast wordt ik er niet van, in tweevoud geschoten, de effecten zijn zo snel weer weg en echt groot vind ik ze nou ook weer niet. Dan ook nog de kanttekening erbij dat deze bak waarschijnlijk nog wat is "opgevoerd"

Dat gevoel had ik tijdens de demo niet echt. Toch al veel demo’s gezien afgelopen jaren.

Probleem is vaak dat een hoop demos bij weinig wind geschoten worden . Met oud en nieuw waait het nog wel is dan zijn de effecten ook sneller weg zie je vaaknzat bij somige filmpjww

Haha, dit formaat boeketten zal toch niet... :bonk:. Vind de nieuwe items dit jaar toch sterk verbeterd in creativiteit en kwaliteit.

Dat compliment wil ik Rubro ook geven. Qua creativiteit en meerdere shapes heeft Rubro dit jaar echt enorme stappen gemaakt.

Zie hem op dit moment op vuurwerk perdoos staan voor €189. Dat vind ik zelf een prima bak als formaat als deze. Zelf helaas de demo gemist dus wacht het ff tot 1e demo's in november of ik hem haal of niet maar staat zker op de lijst om te halen voor de bovengenoemde prijs.

Er zijn meerdere winkeliers die hem voor minder dan €200 aanbieden. Heb hem al zien staan voor €183,2. Maar altijd de grote vraag, presteert productie (ongeveer) gelijk aan het demo materiaal :confused: Dus ik denk dat ik even de straatfilmpjes ga afwachten.

Rubro in de Event lijn: ongeveer 75 tot 90% zo goed in de straat tov de sample. Dus dit is een hele dikke bak. Zeker voor 183 euro.

Rubro in de Event lijn: ongeveer 75 tot 90% zo goed in de straat tov de sample. Dus dit is een hele dikke bak. Zeker voor 183 euro.

Die verhouding is geloof ik wel sinds vorig jaar gunstiger geworden. Waar de productie eerst amper 70% was van de samples is dat nu volgens mij wel zo'n 90%. Om het maar even in percentages uit te drukken. Zelfde als Mania.

Zo dit is echt een hele mooie bak. Veel variatie en mooie kleuren combinaties. Ik hou hier wel van. Benieuwd hoeveel deze volgend jaar gaat kosten in een leuke freakactie. Prijs van de escape from hell zou prima zijn. :)

Besteld njaaa niet zeuren gewoon bestellen ziek mooie double compound toppertjeeee
Dit jaar word het droog weer tijdens oud en nieuw
Laters

Vette box hoor, blijft maar gaan. Doet me beetje denken aan de Triplex TXB boxen :) Voor onder de 200 euro lijkt mij dit echt een mooie box met grote uitwerking. Mijn ervaring met Rubro is dat hij t.o.v. de demo zeker niet zal tegenvallen in het echt. Wat ik altijd wel een groot nadeel vind is dat Rubro nog altijd tijdens de demo's dubbel schiet. Dat geeft toch wel een vertekend beeld vind ik.

Het is een dubbele compound box. Betekent dit dat je beide compounds zelf nog moet doorlonten of is hier het eigen Rubro doorlontsysteem van toepassing?

Back
Bovenaan