[Freakactie 2020] VOX-Vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

VOX-Vuurwerk

VWC lid
Vox vuurwerk bestaat sinds 2009 maar sinds vorig jaar heb ik (Peter) het overgenomen. Wij verkopen de volgende merken, Katan, Wolff, vuurwerktotaal en Cafferata (vuurwerktoppers)
Wij vinden onszelf DE vuurwerkwinkel van Meppel met zeer goede aanbiedingen.

Wat kan je van ons verwachten?
Om de zoveel tijd super aanbiedingen

Weetje van VOX-Vuurwerk.
Deze freakacties is in samenwerking met forumlid Mikosje tot stand gekomen.

Website: https://www.voxvuurwerk.nl/
Op de website kan je al vuurwerk bestellen, wij hanteren nu geen minimale bestel bedrag

Facebook: https://www.facebook.com/VoxVuurwerkMeppel/

Ons adres:
Vox Vuurwerk
Loberingemaat 5
7942 JD Meppel
0625602732

Openingstijden tijdens verkoopdagen:
28 december van 08:00-21:00
30 december van 08:00-21:00
31 december van 08:00-18:00

Welkom, weer een freak winkel erbij. Dat is zeker een lekkere actie zeg, erg scherp geprijsd. Benieuwd naar de rest van de acties.

Wow wat een mooie openingsdeals zeg! Jullie zitten veel te ver uit de buurt voor mij maar anders had ik zeker van een mooie actie gebruik gemaakt!
Veel Sccs Peter!

Weer eentje om te volgen. Mooie bijdrage ook van Mikosje, lettende op de verhaaltjes in het prijsvraag topic.
Wellicht dat hier in de toekomst een bestelling komt. Succes Peter

Welkom op het forum. Leuke actie. Dit jaar helaas geen extra rit meer in de planning, volgend jaar graag ook mooie acties :biertje:

Ziet er meer dan prima uit dit, leuke acties ook. Helaas voor mij ook wat uit de richting, maar ga het zeker in de gaten houden:thumbsup:

Vorig jaar nog speciaal hier heen gereden, omdat ze de Böllers van Katan nog hadden ....
Mooie zaak !

Mijn vraag aan jullie is:

Welke box zouden jullie het liefst in de aanbieding willen zien na de untamed?

*Spain fanstyle
*german fanstyle
*katan event box 228

Laatst bewerkt:
Wow dat is gedurfd.
Kan de Spain fanstyle nog goedkoper ?
Zal geen namen noemen maar die staat bij veel shops voor meer geld.
Laat ons maar verrassen

Laatst bewerkt:
Mooie acties hoor, iets te ver weg voor mij helaas, rij ik zo al 30 euro benzine op.
Jammer dat bezorging hier niet mogelijk is.

Wat een scherpe openingsacties zeg. Welkom op het forum. Gaaf om te zien dat jullie ook nog wat oudere items op voorraad hebben, zoals wat cakes van Marijn en Lidu. Goede verkoop gewenst.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan