[Freakactie 2020] Valk vuurwerk /vuurwerk per doos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Neem aan dat de bestellingen voor de mensen die optie 1 hebben gekozen gewoon een jaartje blijven staan en volgend jaar gewoon bij valk kunnen worden opgehaald?
 
Even een vraag wat betreft cat 1, gister wat pakken ratellinten besteld. Werd toen verkocht als de b2b ratellinten 70 cm..

Nu kijk ik echter vandaag en staat er ineens dit plaatje bij (nog wel de video van die van 70cm)
ratellint.PNG

Even opgezocht en zijn echt hele kleine linten, dus vraag me af welke ik nou krijg.
 
Neem aan dat de bestellingen voor de mensen die optie 1 hebben gekozen gewoon een jaartje blijven staan en volgend jaar gewoon bij valk kunnen worden opgehaald?

Goedenavond

Mensen die optie 1 hadden aangegeven kunnen via dezelfde mail aangeven dat ze nu voor optie 2 gaan.
Wij zijn al druk bezig met de mails die al binnen zijn gekomen te verwerken onder de andere optie.
Maar hebben nog niet van iedereen mail erover gekregen.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk
 
Even een vraag wat betreft cat 1, gister wat pakken ratellinten besteld. Werd toen verkocht als de b2b ratellinten 70 cm..

Nu kijk ik echter vandaag en staat er ineens dit plaatje bij (nog wel de video van die van 70cm)
Bekijk bijlage 58750

Even opgezocht en zijn echt hele kleine linten, dus vraag me af welke ik nou krijg.

Goedenavond

Dit zal ik moeten nakijken.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk
 
Goedenavond

Mensen die optie 1 hadden aangegeven kunnen via dezelfde mail aangeven dat ze nu voor optie 2 gaan.
Wij zijn al druk bezig met de mails die al binnen zijn gekomen te verwerken onder de andere optie.
Maar hebben nog niet van iedereen mail erover gekregen.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk
Betekent dit dat optie 1 zeker niet door gaat?
 
B
Volgens hun mail binnen 14 dagen . Dus uuterlijk 26 december ..............

Goedenavond

Als de mail goed had gelezen dan weet je erin staat " wij streven ernaar alles binnen 14 dagen rond te hebben" maar ook staat erbij dat eij met corona gevallen binnen het bedrijf zitten.
Dus uiteraard doen wij echt alles aan om alles zo spoedig mogelijk rond te hebben, MAAR op dit moment doe ik alles omtrent de mails het cat1 halen ed, MAAR REVA zit dus ziek thuis want daar zitten ze met de corona perikelen, dus de persoon die in dit geval alles rond zal moeten maken is dus op moment nog niet op de zaak om de laatste afhandeling te doen.

Daarbij moet het mij toch wel even persoonlijk van het hart dat ik echt zwaar teleur gesteld ben in een aantal van jullie (zal geen namen noemen, de mensen in kwestie weten zelf wel over wie ik het heb) maar om nou gelijk al binnen een paar dagen rechtsbijstandverzekeringen op ons af testuren, en of met mails te komen van "ik wil binnen 5 dagen mij geld terug anders onderneem ik andere stappen" gaat mij persoonlijk wel iets te ver.
Jullie in kwestie vergeten blijkbaar in welk pakket wij verzeild zijn geraakt, men wil allemaal voor een appel en een ei eerste rang zitten maar op dit soort momenten hebben ze nog niet de tijd om de bedrijven te tijd te gunnen alles netjes af te wikkelen, en dan kan men wel zeggen " van andere winkels heb ik alles al terug, maar men vergeet blijkbaar dat wij alleen bij vpd gemiddeld 1000 bestellingen hebben, dat is niet zo maar even allemaal gefilterd geregeld en opgelost helaas.

MAAR goed wil er verder niet meer over door gaan, dus beste klanten ondanks alle ellende en corona problemen bij ons binnen valk , wacht aub nog even met geduld af we zorgen dat zsm alles rond is.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk
 
Goedenavond

Als de mail goed had gelezen dan weet je erin staat " wij streven ernaar alles binnen 14 dagen rond te hebben" maar ook staat erbij dat eij met corona gevallen binnen het bedrijf zitten.
Dus uiteraard doen wij echt alles aan om alles zo spoedig mogelijk rond te hebben, MAAR op dit moment doe ik alles omtrent de mails het cat1 halen ed, MAAR REVA zit dus ziek thuis want daar zitten ze met de corona perikelen, dus de persoon die in dit geval alles rond zal moeten maken is dus op moment nog niet op de zaak om de laatste afhandeling te doen.

Daarbij moet het mij toch wel even persoonlijk van het hart dat ik echt zwaar teleur gesteld ben in een aantal van jullie (zal geen namen noemen, de mensen in kwestie weten zelf wel over wie ik het heb) maar om nou gelijk al binnen een paar dagen rechtsbijstandverzekeringen op ons af testuren, en of met mails te komen van "ik wil binnen 5 dagen mij geld terug anders onderneem ik andere stappen" gaat mij persoonlijk wel iets te ver.
Jullie in kwestie vergeten blijkbaar in welk pakket wij verzeild zijn geraakt, men wil allemaal voor een appel en een ei eerste rang zitten maar op dit soort momenten hebben ze nog niet de tijd om de bedrijven te tijd te gunnen alles netjes af te wikkelen, en dan kan men wel zeggen " van andere winkels heb ik alles al terug, maar men vergeet blijkbaar dat wij alleen bij vpd gemiddeld 1000 bestellingen hebben, dat is niet zo maar even allemaal gefilterd geregeld en opgelost helaas.

MAAR goed wil er verder niet meer over door gaan, dus beste klanten ondanks alle ellende en corona problemen bij ons binnen valk , wacht aub nog even met geduld af we zorgen dat zsm alles rond is.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk
Rechtsbijstandverzekering, dat is wel echt heel erg triest. Wat kunnen sommige mensen toch diep zinken soms..
 
Goedenavond

Als de mail goed had gelezen dan weet je erin staat " wij streven ernaar alles binnen 14 dagen rond te hebben" maar ook staat erbij dat eij met corona gevallen binnen het bedrijf zitten.
Dus uiteraard doen wij echt alles aan om alles zo spoedig mogelijk rond te hebben, MAAR op dit moment doe ik alles omtrent de mails het cat1 halen ed, MAAR REVA zit dus ziek thuis want daar zitten ze met de corona perikelen, dus de persoon die in dit geval alles rond zal moeten maken is dus op moment nog niet op de zaak om de laatste afhandeling te doen.

Daarbij moet het mij toch wel even persoonlijk van het hart dat ik echt zwaar teleur gesteld ben in een aantal van jullie (zal geen namen noemen, de mensen in kwestie weten zelf wel over wie ik het heb) maar om nou gelijk al binnen een paar dagen rechtsbijstandverzekeringen op ons af testuren, en of met mails te komen van "ik wil binnen 5 dagen mij geld terug anders onderneem ik andere stappen" gaat mij persoonlijk wel iets te ver.
Jullie in kwestie vergeten blijkbaar in welk pakket wij verzeild zijn geraakt, men wil allemaal voor een appel en een ei eerste rang zitten maar op dit soort momenten hebben ze nog niet de tijd om de bedrijven te tijd te gunnen alles netjes af te wikkelen, en dan kan men wel zeggen " van andere winkels heb ik alles al terug, maar men vergeet blijkbaar dat wij alleen bij vpd gemiddeld 1000 bestellingen hebben, dat is niet zo maar even allemaal gefilterd geregeld en opgelost helaas.

MAAR goed wil er verder niet meer over door gaan, dus beste klanten ondanks alle ellende en corona problemen bij ons binnen valk , wacht aub nog even met geduld af we zorgen dat zsm alles rond is.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk
Niet lullig bedoeld maar toen je nog mocht verkopen was je er als de kippen bij als er vragen of bestellingen gedaan konden worden. Nu lijkt het alsof je je schuild achter het ziek zijn van personeel terwijl we anno in 2020 allemaal prima vanuit huis dit werk kunnen verzetten. Er zijn meerdere grote spelers die wel binnen 2 a 3 weken geld terug storte van klanten en die hadden ook meer dan 1000 orders..je hebt een goed lopende fietsenzaak en nu weer leg je de focus op de verkeerde plek op verkopen niet op terug betaling. Kunnen wr nu zeker zijn dat al ons geld binnen 26 december terug is? Ik heb het nooit over eeen rchtsbijstand gehad maar de hele manier van zaken doen bij julie is niet oke. Net zoals de communicatie . 13 november was er een verbod het is nu 17 dec hou op met smoesjes te verzinnen
 
Wordt het geld nog voor de kerstdagen teruggestort? Dan kan ik nog een kado halen voor m'n vriendin:tongue2:

Daar ga ik inmiddels niet meer van uit, helaas. :sad:

Als de mail goed had gelezen dan weet je erin staat " wij streven ernaar alles binnen 14 dagen rond te hebben" maar ook staat erbij dat eij met corona gevallen binnen het bedrijf zitten.

Dus uiteraard doen wij echt alles aan om alles zo spoedig mogelijk rond te hebben, MAAR op dit moment doe ik alles omtrent de mails het cat1 halen ed, MAAR REVA zit dus ziek thuis want daar zitten ze met de corona perikelen, dus de persoon die in dit geval alles rond zal moeten maken is dus op moment nog niet op de zaak om de laatste afhandeling te doen.

Told you. :rolleyes:
 
Ik kan me goed voorstellen dat in dit geval Valk bijvoorbeeld voor volgend jaar een zwarte lijst met klanten heeft gemaakt. Bestelling van die persoon? Jammer dan, die hoeven we niet meer als klant. En geef ze eens ongelijk. Er wordt gezegd dat de hele manier van zaken bij Valk niet oké is. Heb het al meer gezegd: mijn ervaring is top met dit bedrijf. Echt heel flexibel, gaat ver in het leveren van maatwerk, reageert snel en hanteert niet in de laatste plaats zeer gunstige prijzen :thumbsup:
 
Laatst bewerkt:
Niet lullig bedoeld maar toen je nog mocht verkopen was je er als de kippen bij als er vragen of bestellingen gedaan konden worden. Nu lijkt het alsof je je schuild achter het ziek zijn van personeel terwijl we anno in 2020 allemaal prima vanuit huis dit werk kunnen verzetten. Er zijn meerdere grote spelers die wel binnen 2 a 3 weken geld terug storte van klanten en die hadden ook meer dan 1000 orders..je hebt een goed lopende fietsenzaak en nu weer leg je de focus op de verkeerde plek op verkopen niet op terug betaling. Kunnen wr nu zeker zijn dat al ons geld binnen 26 december terug is? Ik heb het nooit over eeen rchtsbijstand gehad maar de hele manier van zaken doen bij julie is niet oke. Net zoals de communicatie . 13 november was er een verbod het is nu 17 dec hou op met smoesjes te verzinnen


Weet je om te beginnen ben ik er om klanten voor te helpen en achter de schermen veel werk e verzetten in e voorbereiding naar de verkoopdagen toe en NIET voor de financiele afwikkeling dat doet de baas zelf LAAT DAT EVEN DUIDELIJK ZIJN.
En zoals ik aangaf zit deze met corona thuis dus ja "thuis werken terwijl je ziek bent en niet op kan zijn, leg me ff uit hoe jij dat dan doet .
Dus ik schuil me nergens achter en mensen en klanten die mij kennen weten gelukkig wel beter.
Als onze manier van zaken doen niet oke is , en dus de communicatie ook niet ( terwijl je net nog aangaf dat ik juist erboven op zat ) waar bestel je dan uberhpubt vuurwerk bij ons ???.
Kijk als ik herhaaldelijk dezelfde vragen van met name jou krijg ja dan stop ik wel een keer met reageren ja dat klopt .
Dus dat zal ik dan ook netjes doen.
 
Het geduld en respect is bij sommige mensen wel echt ver te zoeken helaas....

Ik zie dat toch anders en heb al eerder aangegeven waar het, ondanks dat ik in het verleden zeer positieve ervaring met Valk heb gehad, nu in mijn ogen helaas toch mis gaat:

Dit is een onvoorziene unieke situatie waarnaast blijkbaar ook nog eens problemen in de persoonlijke sfeer bovenop komen. Daar is natuurlijk alle begrip voor maar ondanks dat ze bij Valk uiteraard hun best doen blinken ze nu niet echt uit in hun communicatie en duidelijkheid richting de klant.

Ik verwacht geen persvoorlichter en gelikte mediacampagne. In tegendeel. Echter hadden een heleboel van deze in mijn ogen begrijpelijke vragen voorkomen kunnen worden door direct een mail te sturen waarin simpelweg werd medegedeeld dat men bezig was met het uitwerken van een oplossing. Hetzelfde geld voor de onduidelijkheid over de alternatieve afhaallocatie; die informatie moest via dit forum losgepeuterd worden.

Begrijp me niet verkeerd. Ik waardeer de aanwezigheid van Valk op het forum, de acties die zij ons bieden en ook de oplossing waar ze nu uiteindelijk mee gekomen zijn. Er zijn alleen enkele verbeterpuntjes waar denk ik aan gewerkt mag worden.

Op 13 november was het verbod reeds officieel aangekondigd maar pas op 21 november stuurde Valk een onsamenhangende mail richting haar klanten. Dat is mijns inziens redelijk laat en toch echt een rechtvaardiging voor de verontwaardigde reacties.

In die mail leest men vervolgens eerst dat terugbetaling afhankelijk is van de hoogte van de compensatieregeling en wanneer deze vergoeding aan Valk uitbetaalt wordt. Hoogst opmerkelijk aangezien de klant daarin geen partij is. Vervolgens wordt op het forum medegedeeld dat betalingen nog niet kunnen worden verricht omdat nog niet alle klanten een definitieve keuze gemaakt hebben. Dat bericht is overigens verwijderd na ingrijpen door moderatie. Afgelopen zaterdag kwam Valk na bijna een maand dan eindelijk met enige verduidelijking; de betalingen zouden geretourneerd worden, maar dat kon vanwege "drukte in het bankverkeer" tot twee weken duren. Opmerkelijk gezien alle grote Nederlandse banken sinds vorige zomer onderlinge betalingen direct verwerken. Kortom, onzin dus.

Nu, in de laatste update van vanavond op dit forum, wordt aangegeven dat ook de termijn van twee weken hoogstwaarschijnlijk niet gehaald gaat worden omdat de eigenaar in quarantaine zit en blijkbaar niemand anders de financiën kan doen. Ontvangt het personeel ook pas loon wanneer de eigenaar weer fysiek op de zaak aanwezig kan zijn, is subarufreak een barmhartige samaritaan die vrijwillig op dit forum aanwezig is om namens Valk alle stront over zich heen te krijgen en van welk geld wordt nu dan trouwens de dagelijkse lading vers categorie 1 vuurwerk uit de Duitse bunkers betaald?

Sorry, maar ik begin het zo langzamerhand steeds moeilijker vinden om dit allemaal nog te geloven. Mag dat of is kritiek hier verboden?
 
Ik zie dat toch anders en heb al eerder aangegeven waar het, ondanks dat ik in het verleden zeer positieve ervaring met Valk heb gehad, nu in mijn ogen helaas toch mis gaat:



Op 13 november was het verbod reeds officieel aangekondigd maar pas op 21 november stuurde Valk een onsamenhangende mail richting haar klanten. Dat is mijns inziens redelijk laat en toch echt een rechtvaardiging voor de verontwaardigde reacties.

In die mail leest men vervolgens eerst dat terugbetaling afhankelijk is van de hoogte van de compensatieregeling en wanneer deze vergoeding aan Valk uitbetaalt wordt. Hoogst opmerkelijk aangezien de klant daarin geen partij is. Vervolgens wordt op het forum medegedeeld dat betalingen nog niet kunnen worden verricht omdat nog niet alle klanten een definitieve keuze gemaakt hebben. Dat bericht is overigens verwijderd na ingrijpen door moderatie. Afgelopen zaterdag kwam Valk na bijna een maand dan eindelijk met enige verduidelijking; de betalingen zouden geretourneerd worden, maar dat kon vanwege "drukte in het bankverkeer" tot twee weken duren. Opmerkelijk gezien alle grote Nederlandse banken sinds vorige zomer onderlinge betalingen direct verwerken. Kortom, onzin dus.

Nu, in de laatste update van vanavond op dit forum, wordt aangegeven dat ook de termijn van twee weken hoogstwaarschijnlijk niet gehaald gaat worden omdat de eigenaar in quarantaine zit en blijkbaar niemand anders de financiën kan doen. Ontvangt het personeel ook pas loon wanneer de eigenaar weer fysiek op de zaak aanwezig kan zijn, is subarufreak een barmhartige samaritaan die vrijwillig op dit forum aanwezig is om namens Valk alle stront over zich heen te krijgen en van welk geld wordt nu dan trouwens de dagelijkse lading vers categorie 1 vuurwerk uit de Duitse bunkers betaald?

Sorry, maar ik begin het zo langzamerhand steeds moeilijker vinden om dit allemaal nog te geloven. Mag dat of is kritiek hier verboden?


Even heel kort daarin JA ik ben die BARMHARTIGE samaritaan die dit geheel kosteloos doet ( alles wat er op dit forum plaats vind) en zoals ik ook al vaker heb aangegeven werk ik door de weeks niet bij valk, ik ben bouwvakker en pyrotechnicus en alles rondom valk doe ik erbij uit hobby en liefhebberij omdat ik dat A leuk vind om dat erbij te doen ja en jullie graag te woord wil staan voor vragen ed, dus nee voor de shit die ik hier over mij heen krijg krijg ik niet betaald. maar die animo eppt hiermee heel snel weg zo.

Met vriendelijke groet

Marcel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan