[Freakactie 2020] Valk vuurwerk /vuurwerk per doos

Status
Niet open voor verdere reacties.
kan valk hier op antwoorden mvg

Goedenavond

Ja hoor zoals ik al netjes aangaf ( in de pm die jij ook al stuurde )word deze maand alles zsm geregeld maar elke dag krijg ik weer mails van klanten die de optie willen veranderen en ja zo blijven wij administratief bezig voor we alles goed in kaart hebben met wie wat wil en hoe elke klant moeten afhandelen.
Dus nogmaals we doen ons best en alles is deze maand rond.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Beste Valk,

Volgens mij heb ik begrepen dat Duitsland op slot gaat na de Kerst, maar het fijne weet ik er niet van, weten jullie daar meer van via jullie partner daar? Voor de mensen die optie 1 gekozen hebben wordt het dan lastig ben ik bang?

Alvast bedankt!

Ben ik ook beniuewd naar, hebben jullie die nog? evt volgense week langs gaan :)

Ik was woensdag in Nijverdal en toen hadden ze van alles nog zat liggen.
Die Original fonteinen zijn ook echt een aanrader! De crackling op het einde gaat echt hard voor cat 1. Beetje vergelijkbaar met de Cuckoo Cuckoo

B5DA43C9-0B8C-4F4D-A124-1291D4B15D18.jpg

kan valk hier op antwoorden mvg
Ik begrijp dit niet zo goed, er is al een aantal keer aangegeven dat het deze maand geregeld wordt. Stel dat je geld terugkrijgt van de belastingdienst, hang je dan ook elke dag aan de telefoon wanneer het gestort wordt?

Het geld komt deze maand, die heeft 31 dagen, heb toch eens geduld.

Ik begrijp dit niet zo goed, er is al een aantal keer aangegeven dat het deze maand geregeld wordt. Stel dat je geld terugkrijgt van de belastingdienst, hang je dan ook elke dag aan de telefoon wanneer het gestort wordt?

Het geld komt deze maand, die heeft 31 dagen, heb toch eens geduld.

Dat is appels met peren vergelijken toch weet je zelf ook wel geef dan niet zon raar antwoord
Belastingdienst is iets wat je krijgt extra
Dit is mijn eigen geld dus is niks raars aanm
Maar heb een nette pm van marcel gekregen dus duidelijk

Dat is appels met peren vergelijken toch weet je zelf ook wel geef dan niet zon raar antwoord
Belastingdienst is iets wat je krijgt extra
Dit is mijn eigen geld dus is niks raars aanm
Maar heb een nette pm van marcel gekregen dus duidelijk

Ik zie het verband wel.

Belastingsdienst is niet extra, maar iets wat je al betaald hebt en uiteindelijk terugkrijgt.
Valk is ook iets wat je al betaald hebt en terugkrijgt.

Alleen Valk is vele malen sneller dan de BD :p

En nu maar hopen dat er geen lockdown komt in Duitsland want dan gaat het hele feest alsnog niet door :shy:

Vooral dit dus... Maak ik me ook een beetje zorgen over. Hoop echt dat dat niet gaat gebeuren. :thumbsdown:

Ik dus ook ja! Heb wel ergens gelezen dat dan evt een drive true om af te halen nog wel zou kunnen. We gaan het meemaken! Wel kut dat letterlijk alles tot het allerlaatste moment onzeker blijft:bonk:

Ik dus ook ja! Heb wel ergens gelezen dat dan evt een drive true om af te halen nog wel zou kunnen. We gaan het meemaken! Wel kut dat letterlijk alles tot het allerlaatste moment onzeker blijft:bonk:

Pakken ze het dan ook in de auto ? :P Scheelt een hoop gepuzzel xD

Goedenavond members/freaks

Op dit moment zijn de funke producten zogoed als uitverkocht.
Alles staat in bestelling en zoals het er nu uit ziet zal het in de loop van volgende week weer op voorraad zijn.
Bellen voor reserveren heeft geen zin, want we reserveren het niet.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Prima mail ontvangen van Valk. Tegen het Valk-team zou ik zeggen: doe rustig aan komende weken en we wachten de verdere afhandeling (optie 2) volgend jaar wel af. Bedankt voor alle moeite!

Hier ook een email ontvangen.
Wat een fijn bedrijf is dit.
Heldere uitleg over alles,ik ben uitermate tevreden.
Met dank ook aan Marcel, wat mij betreft het visitekaartje van Valk.
Toffe gozer ook nog!

Credits idd naar valk dit is een duidelijke mail ben soms niet even rieel geweest maarja ging op mijn eigen geld excuses
kom volgend jaar mocht het lukken en mogen uiteraard terug

Hier ook een email ontvangen.
Wat een fijn bedrijf is dit.
Heldere uitleg over alles,ik ben uitermate tevreden.
Met dank ook aan Marcel, wat mij betreft het visitekaartje van Valk.
Toffe gozer ook nog!

Thanks mek, tis altijd weer een feest als jij langs komt, dit zijn dan ook echt de typische dingen die ik echt ga missen dit jaar helaas maar volgend jaar gaan we dat dubbel zo hard inhalen:thumbsup:

Grtzz

Marcel valk vuurwerk

Credits idd naar valk dit is een duidelijke mail ben soms niet even rieel geweest maarja ging op mijn eigen geld excuses
kom volgend jaar mocht het lukken en mogen uiteraard terug[/QUOT

Goedenavond

En begrijpelijk hoor laat dat duidelijk zijn, maar Laten we het het houden op de situatie waar we allemaal in zitten en allen gefrustreerd over zijn :biertje:
Met zijn allen op naar volgend jaar met een betere situatie

Grtzz

Ik heb hem vanmiddag ook mogen ontvangen. Duidelijke uitleg en helder verhaal! Team Valk, bedankt voor alle moeite!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan