Goedenavond
Bedankt voor jou positieve bericht, helaas ziet niet iedereen in dat er achter de schermen een heleboel geregeld moet worden, en dus zeer zeker niet alleen voor de klanten die naar duitland komen want ook al zien sommigen het misschien niet zo maar elke klant teld bij ons ( zowel vragende als betalende klanten, dus in dit geval ook voor welke optie men dan ook kiest ) en ookal leg je ze dat uit dan nog blijven sommigen dezelfde mails met dezelfde vragen sturen helaas, dat werkt niet bepaald mee als je een mail opsteld met 3 keuzes en ipv reacties ontvangt over de optie welke men kiest je veelal alleen maar bezig bent met emails met vragen beantwoorden.
Men ziet helaas niet dat er binnen valk op dit moment veel drukte is met alles, de pallets met betaald vuurwerk komen wel gewoon binnen en de gemaakte kosten voor alles dit jaar moeten wel gewoon allemaal betaald worden ( onze bunkers raken al aardig vol en ja dat is betaald en blijft grotendeels wel gewoon staan dat is voor ons wel een grote strop ik hoop dat men dat ook snapt .
En nee we zijn niet alleen maar bezig met de bunkers in duitsland ( dan heb je mijn reactie op jou pb niet goed gelezen pyro_11 maar alvorens we iedereen kunnen mailen met de antwoorden op zijn of haar optie moeten we wel eerst alles precies op de rit hebben en wel kijken dat alles goed komt voordat er onverhoopt toch dingen fout gaan waardoor er toch weer problemen ontstaan.
MAAR GOED.
Voor de klanten die optie 1 gekozen hebben, jullie ontvangen zsm een mail met de gegevens omtrent waar jullie moeten zijn voor jullie bestelling, ook staat er in de mail een leuke bonus waar jullie gebruik van kunnen maken desgewenst.
Voor de klanten die voor optie 2 hebben gekozen, jullie sturen wij nog wel een bevestigings mail en na december krijgen jullie allen de bestelbon voor 2021-2022 met daarbij de bonus voor jullie.
Voor de klanten die voor optie 3 hebben gekozen, voor deze klanten zorgen wij dat deze maand alles netjes afgewikkeld gaat worden.
Ik hoop dat ieder zo antwoord heeft op zijn of haar vraag heeft.
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk