[Freakactie 2020] Valk vuurwerk /vuurwerk per doos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste VALK vuurwerk,

Als er een passende en duidelijke oplossing komt waar we als klant en jullie als VALK vuurwerk beide een prettig gevoel bij hebben (ook voor als het alsnog definitief wordt volgend jaar) zijn er denk ik veel mensen bereid om de order te laten staan voor eventueel volgend jaar, waaronder ikzelf!
Vind het namelijk beschamend om nu al te lezen dat sommige winkels nu al direct hun kop in het zand steken net nadat ze hebben geroepen, helaas geen geld terug!

Sommige handelen het ook heel netjes af overigens!
Ik schat jullie ook in de laatste categorie in!

Sterkte en succes

Ik denk persoonlijk dat geld terug veel minder administratief en logistiek gedoe is en volgend jaar gewoon weer met een schone lei beginnen :sad:

Subarufreak, het kabinet heeft geroepen dat er volgend jaar wel weer verkocht en afgestoken mag worden. Is dit iets wat ook min of meer aan de vuurwerkbranche is toegezegd? Weten jullie dat? Als we namelijk weten dat we volgend jaar wel weer kunnen knallen, dan heeft dat invloed op de wijze van afhandeling natuurlijk

Subarufreak, het kabinet heeft geroepen dat er volgend jaar wel weer verkocht en afgestoken mag worden. Is dit iets wat ook min of meer aan de vuurwerkbranche is toegezegd? Weten jullie dat? Als we namelijk weten dat we volgend jaar wel weer kunnen knallen, dan heeft dat invloed op de wijze van afhandeling natuurlijk

Goedenavond

Dat klopt die toezegging is al meerdere keren geroepen ja, maar wij allen hier weten helaas ook dat woorden bij dit soort mensen bijna geen betekenis hebben helaas dua de tijd zal dit moeten uitwijzen.
Wij hebben samen met zijn allen alles aan gedaan , de branche vereniging, wij verkopers en niet te vergeten jullie liefhebbers dus inieder geval vanuit team valk vuurwerk heel erg bedankt voor alle inzet tijd steun en poll's invullen wat jullie allen massaal hebben gedaan dat is inieder geval vanuit ons een grote dank waard .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Eerste keer Valk zou het voor mij worden, helaas moet ik dat met een jaartje uitstellen. Want ik ben wel van plan om weer terug bij jullie te komen. Ik was benieuwd naar de Valk-website, maar zover is het helaas niet gekomen.

Bedankt voor de service en communicatie! Jullie bericht over de afhandeling en de opties zie ik wel verschijnen, komt goed! Sterkte en succes met de afhandeling verder!

Garantie en politiek zijn twee tegenstrijdigheden, kwartje van Kok was immer ook tijdelijk. En wat denk je, die is nu al 20 jaar tijdelijk.

Kunnen jullie niet wat in baarle of belgie iets doen ? Ik denk dat iedereen het wel komt ophalen :p als het uberhaubt wettelijk etc lukt! Veel goodluck lads!

Heel eerlijk mogen de mensen toch wel een bericht gaan ontvangen wat de plannen van Valk gaan worden lijkt mij. Veel zijn al over gegaan tot terugbetaling. Of is er nog geen plan die al bekend gemaakt kan worden?

Heel eerlijk mogen de mensen toch wel een bericht gaan ontvangen wat de plannen van Valk gaan worden lijkt mij. Veel zijn al over gegaan tot terugbetaling. Of is er nog geen plan die al bekend gemaakt kan worden?

Goedenavond

Helemaal mee eens waar het niet dat wij vrijdag de definitieve berichtgeving kregen en zondag avond kregen wij een volgende klap te verduren( in de familie sferen) en ik mag dan aannemen dat men wel zo menselijk is om ons deze klap even te kunnen laten verwerken, wij hebben ons in de laatste maanden ook telkens hard voor jullie gemaakt met herhaaldelijk weer blokken open zetten etc etc, en nu dat we moeten kijken naar alle scenario's voor jullie als klanten krijgen wij een 2e klap te verduren waar veel voor geregeld moest gaan worden.
En zelfs in de tussentijd zijn wij ook voor jullie bezig maar 1 optie is niet zo 1.2.3 geregeld vandaar.

Maar bij deze " wij komen zo snel als mogelijk" met een persbericht over welke opties jullie van ons krijgen aangeboden.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Als je ziet wat Valk allemaal voor ons doet, ze daar het hele jaar druk mee bezig zijn en Subarufreak altijd weer netjes op vragen en verzoekjes antwoord, vind ik het best respectloos hoe sommigen hier ineens druk op Valk leggen. Mensen het is gewoon een kutsituatie dit jaar, geef Valk de tijd en dan komt het vast goed. Heb je veel geld besteed en wil je dat nu meteen terug? tjah dan heb je pech en moet je toch maar ff geduld hebben. En anders klop je maar aan bij dhr Rutte.

Ben ik het niet mee eens
Ondanks die kut situatie in familie daar zul je me nooit over over
Maar ik heb bij 6 verschillende winkels besteld en heb van 5 bestellingen al mijn geld al terug op de rekening behalve van valk
Simpelweg om dezelfde reden wil ik geld terug ik ben volgend jaar niet in nederland dus bestelling doorschruiven heeft voor mij geen zin hoe graag ik dat ook zou willen
En hun zitten in een kutsituatie maar ik ook dat hou gewoon prive heb dat geld gewoon nodig

Een buurman van mij had ook al gemaild en had binnen een uur (!!) antwoord. Dus hoezo slechte service van Valk? Ondanks alle tegenslagen zijn ze gewoon top bezig. Valk is met een aantal opties bezig waarvan een meer dan prima optie die gewoon wat meer tijd vraagt. Communicatie laat ik hier verder over aan Valk. Maar heb gewoon geduld, Valk lost het gewoon netjes op.

En ook ik heb van de 5 winkels slechts 1 winkel al afgehandeld (bestelling doorgeschoven). De rest heb ik nog geen geld van ontvangen of zelfs nog geen bericht. Ik wacht rustig af, gun de winkeliers in deze hectische tijd even de ruimte om voor ons een prima oplossing te bedenken.

Laatst bewerkt:
Hoe dan ook:
Laten we elkaar geen verwijten maken in keuzes, kunnen niet in andermans portemonnee kijken.
Maar laten we vooral ondernemers de tijd geven dit even goed op een rijtje te zetten. Heb geen zicht op de systemen, maar afgaand op mijn ordernummer zijn er honderden klanten.

Beste members freaks

Vandaag hebben de brief klaar gemaakt welke wij naar alle klanten gaan sturen via de mail.
Dus we hopen dat jullie er tevreden mee kunnen zijn .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Ook hier weer heel wat berichten verwijderd. Hoe moeilijk kan het zijn om elkaar in de waarde te laten? Waarom hebben we hier oordelen over elkaar zonder de situatie te kennen? Een ieder beslist voor zich zelf wel wat hij gepast vind, daar is een verwijtende mededeling van een ander echt niet voor nodig. Iedereen heeft wellicht nog wat onduidelijkheden, maar als ik zie hoe er gereageerd wordt naar winkeliers waar we net een week!!! verder zijn begrijp ik er niets van, ook bij andere winkeliers dan Valk.

Valk heeft aangegeven dat ze de mail gaan versturen, en zelfs dan wordt er nog gepresteerd om elkaar in de haren te vliegen. Kom op jongens, laten we het gezellig houden en houd eens op elkaar over van alles en nog wat te beschuldigen.

Mochten wij dit weer zien, in welk topic dan ook, zullen er waarschuwingen uitgedeeld worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan