[Freakactie 2020] Valk vuurwerk /vuurwerk per doos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hi Valk, gisteren op de demo van Magnum waren veel mensen erg enthousiast over de nieuwe cake assortimenten. Dit waren voornamelijk de WCKD Heroes en de Ultimate Citytrip. Kunnen jullie de mogelijkheden verkennen om deze toe te voegen aan VPD?

Hi Valk, gisteren op de demo van Magnum waren veel mensen erg enthousiast over de nieuwe cake assortimenten. Dit waren voornamelijk de WCKD Heroes en de Ultimate Citytrip. Kunnen jullie de mogelijkheden verkennen om deze toe te voegen aan VPD?

Goedenmorgen

Uiteraard waren wij gisteren ook op de demo van magnum, en ook wij waren positief verrast over een aantal producten.
Vandaag doen wij een interne evaluatie over de demo en zullen de nieuwe producten van magnum die wij gaan voeren zsm op de site gaan verschijnen.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Vandaag een strong celebration mee kunnen pakken! Stond heel even online en gelijk gebruik van gemaakt. Triple X deze week ook al gescoord! Tijd voor een nieuwe weekaanbieding :handsup:

Ik wil graag een Transbomber bestellen, maar het afhaalmoment (30-12 07:00 - 07:30) is al vol, is hier nog iets mee mogelijk?

Goedenavond

Als je dan gewoon via jou aangemaakte account de volgende bestelling doet, dan word deze bestelling daaraan toegevoegd.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk
Als ik met mijn account een bestelling wil doen moet ik opnieuw een afhaaltijd kiezen? Is het anders oke als ik het in de opmerkingen zet?

Ik heb dezelfde vraag: als ik nu een bestelling plaats en ik moet een afhaaltijd kiezen, krijg ik dus automatisch dezelfde afhaaltijd als mijn eerdere bestellingen?

Ik heb dezelfde vraag: als ik nu een bestelling plaats en ik moet een afhaaltijd kiezen, krijg ik dus automatisch dezelfde afhaaltijd als mijn eerdere bestellingen?

Goedenmiddag

Ja als je al bestelling hebt staan dan worden alle opvolgende bestellingen bijgevoegd aan de eerste besteldatum en afhaaltijd.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Nog een vraagje: ik zie op jullie normale webshop de Triple Riot staan, die ik graag wil bestellen. Echter staat er nog geen prijs bij en deze is niet bestelbaar. Wanneer wordt dit mogelijk?

Nog een vraagje: ik zie op jullie normale webshop de Triple Riot staan, die ik graag wil bestellen. Echter staat er nog geen prijs bij en deze is niet bestelbaar. Wanneer wordt dit mogelijk?
Volgens mij gaat de normale webshop pas eind november begin december online.

Goedenmiddag

Onze reguliere webshop gaat pas in november open voor bestellingen.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan