Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zouden jullie de Massive ook weer als karton kunnen aanbieden?
Als ik het zo lees waren er nog veel Geisterblitzen over van vorig jaar aangezien er nog steeds op de site staat “batch 2019” en deze nog steeds te bestellen is. Had ik niet verwacht!
Goedenmiddag
Dit is niet zo heel erg raar hoor , toen wij afgelopen jaar met deze bak kwamen waren veel mensen sceptisch over de uitwerking ervan, maar na oud en nieuw toen de filmpjes ervan los kwamen, kwam men er achter dat onze berichtgeving over deze box toch juist waren en nu zie je dus een ware stormloop op dit product .
maar bij deze HELAAS HELAAS DE GEISTERBLITZ IS ........UITVERKOCHT.......
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Goedenmiddag
Dit is niet zo heel erg raar hoor , toen wij afgelopen jaar met deze bak kwamen waren veel mensen sceptisch over de uitwerking ervan, maar na oud en nieuw toen de filmpjes ervan los kwamen, kwam men er achter dat onze berichtgeving over deze box toch juist waren en nu zie je dus een ware stormloop op dit product .
maar bij deze HELAAS HELAAS DE GEISTERBLITZ IS ........UITVERKOCHT.......
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Als ik het me goed herinner, was de geisterblitz 2019 vorig jaar ook al vrij snel uitverkocht bij jullie. Kwam toen voor een tweede keer nog online, en heeft ook bij 2 andere bekende freakshops kort gestaan, waar die ook bijna direct uitverkocht was.
Volgens mij, als ik de berichten zie, zijn er sinds vrijdag flink nog wat verkocht. Gisteren kon ik er nog 100 in mijn mandje stoppen, nu uitverkocht. Een bijzonder product met een bijzondere voorraad zullen we maar zeggen.....
Ik wens iedereen die deze topper gekocht heeft er wel heel veel plezier van! Vorig jaar mogen schieten, wat een topbox! Komt er een 2020 versie? Of is dat nog niet bekend?
Nog een tweede bestelling gedaan, krijgt wel een ander nummer op de factuur en in de webshop, dat wordt later automatisch samen gevoegd? Wat me ook opvalt is dat als je je order bekijkt op de site je de i houd niet ziet. Heeft denk ik met lettertype/kleur te maken, als je selecteert zie je het wel. Misschien kunnen jullie daar naar kijken?
Voor de rest weer top geregeld allemaal, mooie aanbiedingen en een mooie site!!
Op welke dag kunnen we een vernieuwing van de week actie verwachten?