[Freakactie 2020] TP-vuurwerk Pyrosale

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had een iets snellere roulatie van nieuwe producten in de sale verwacht..

zie namelijk een aantal leuke producten staan op de site...

zo de vastelaovend / carnaval is voorbij..

dus weer een nieuw product.

| PYRO-SALE 2020 | MAX BURST | RUBRO FIREWORKS |

In onze pyro-sale 2020 staat nu de Killer Instinct van Rubro Vuurwerk met een korting van 50%. Deze cake schiet 16 gigantische groene blinkers met rode sterren met max. burstlading

Gebruik de kortingscode: PYRO-SALE voor de 50% korting!

Bestellen doe je hier.

IMG-20200227-WA0000.jpg

Waarom blijven de Katan specials in deze rubriek staan terwijl ze al lang zijn uitverkocht? Kan Eric deze niet beter eruit halen en daarvoor in plaats misschien 4 andere producten toevoegen? Of komen deze weer binnen, zo ja.. waarom dan niet alvast in de verkoop gooien? (Zeg maar wat :) )

Volgensmij heb ik hier al eens eerder op geantwoord?? :applause:
Waarom blijven de Katan specials in deze rubriek staan terwijl ze al lang zijn uitverkocht? Kan Eric deze niet beter eruit halen en daarvoor in plaats misschien 4 andere producten toevoegen? Of komen deze weer binnen, zo ja.. waarom dan niet alvast in de verkoop gooien? (Zeg maar wat :) )

Jammer dat het zo ver weg is, die screaming wizard ziet er aantrekkelijk uit. Gaat bij concurrenten niet weg voor minder dan 100 vaak

Weet niet waar je vandaan komt maar bredavuurwerk had daar ook een soortgelijke prijs voor. Weet alleen niet of ze m nog hebben?

Wat een prachtige prijs voor de Screaming Wizard zeg. Het is dat het écht niet in mijn schema past... Anders had ik zeker die box meegepakt!

| RED WIRE VUURWERK – GAAT UIT ONZE COLLECTIE |
Wij gaan afscheid nemen van deze mooi vuurwerk collectie. Op het gehele Red Wire Vuurwerk assortiment krijg je vanaf 1 april tot 30 juni 40% korting in onze Pyro-sale. Gebruik hiervoor de kortingscode: PYRO-SALE. Onze bunkervoorraad staat nu online en op=op.

Bestellen doe je hier;
https://tp-vuurwerk.us20.list-manag...5e4ec349ba97d49737&id=0e40ffc879&e=26f2a0a9f4

| MINDER PRODUCTEN IN DE PYRO-SALE |
Het mag niemand ontgaan zijn dat het Coronavirus op bijna alles invloed heeft gekregen in 2020. Zo ook op onze Pyro-sale 2020. Het is dit seizoen moeilijk in te schatten welke artikelen binnen gaan krijgen. Daarom zullen we dit seizoen minder artikelen in onze Pyro-sale gaan zetten. Maar natuurlijk komen er wel nog mooie artikelen bij. Hou onze website en socials goed in de gaten. Wij proberen toch regelmatig weer nieuwe artikelen aan de categorie Pyro-sale toe te voegen. De korting wordt gegeven op de INTERNET PRIJS en verrekend in het winkelmandje over de Pyro-sale artikelen. De minimale waarde in het winkelmandje dient minimaal € 30,00 te bedragen. De te gebruiken kortingscode is: PYRO-SALE

Vandaag meteen al een bestelling gedaan. De laatste Double Camuro en 6x de Cone of Crackling!
Bedankt maar weer!:)

Jammer dat de Double Camuro al weg is, had um graag gewild :p

Wel zonde dat artikelen in de winkelwagen niet gereserveerd staan. Had de Titanium Peony erin staan alleen die was ook al uitverkocht ondertussen. Ik wacht wel op de nieuwe producten later dit jaar :)

Kon het ook niet laten om 2 strobe salute en een cone of crackling mee te pakken. De Titanium Peony wel gezien maar niet in de gaten dat die zo goed was, gemiste kans helaas.

Word er nog wat toegevoegd aan de sale, of een leuke actie? Ik denk dat er genoeg mensen zijn met een extra budget nu de vakantie grotendeels om zeep is door corona..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan