[Freakactie 2020] Piroshop Arentz outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
René, als je nog wat met de Tropic Scream kunt doen weet ik zeker dat je mij van m’n voornemen om geen losse cake’s meer aan te schaffen af kunt brengen:wink:

Tropic scream staat toch gewoon op de website voor een nette prijs.

Tropic scream is zeker leuk bakkie maar tropic scream salute nog leuker :)

Nette prijs inderdaad, maar dat de tropic scream Salute leuker is, totaal mee oneens. Kijk mijn vergelijkingsfilmpje anders even in het topic. Smaken kunnen verschillen maar de salutes vallen echt tegen.

Nette prijs inderdaad, maar dat de tropic scream Salute leuker is, totaal mee oneens. Kijk mijn vergelijkingsfilmpje anders even in het topic. Smaken kunnen verschillen maar de salutes vallen echt tegen.

Klopt de salutes zijn niet de hardste maar een beetje dof.
Maar ik hou er persoonlijk meer van dan een boeketje.
Smaken verschillen indd :)

Geisterblitz is nog weer stapje beter.
Baas boven baas :)

Hele mooie, René. Deze wordt het niet voor mij omdat het effect me niet zo aanspreekt (puur kwestie van smaak), maar erg fijn te zien dat er af en toe nog wat nieuws van Funke boven water komt drijven in Zutphen. Hopelijk staat een eventuele volgende toevoeging wel op mijn wishlist. :angel:

Hey René, ik zie dat je een paar mooie cakes van Katan in de actie hebt voor een hele mooie prijs.

Is dit 30mm of 25mm? In het draadje van sommige cakes hier op het forum staat 30mm maar gelet op de prijs (in vergelijking met de Loud Collection) zou 25mm me ook niets verbazen.

En is dit het of komen er nog 1 of meerdere broertjes of zusjes bij?

(Alvast voor degenen die niet kunnen wachten op een filmpje, zoals ik, op het YT kanaal van ToschPyro vind je er 3 van de 4. Ik vind ze erg goed overkomen!)

De X301 t/m X304 en de 2 fans zijn 25sh 30mm.
De prijs is de introductie prijs lager gaat het niet worden.
Helaas hebben we van de Submarine nog geen filmpje maar deze zal ook eerdaags te bestellen zijn.

De X301 t/m X304 en de 2 fans zijn 25sh 30mm.
De prijs is de introductie prijs lager gaat het niet worden.
Helaas hebben we van de Submarine nog geen filmpje maar deze zal ook eerdaags te bestellen zijn.

Wat een bizarre prijzen dan! Een maand geleden elders al een Mission Chemical gekocht, voor 19,- en dat vond ik al een prima prijs. Voor de prijzen waar je ze nu voor aanbiedt, kan ik ze niet laten staan. Bestelling volgt.

Ik ben wel heel benieuwd naar de Rolling Black Tube. Is daar een filmpje van, of heb je een effectbeschrijving?

Deze 3 kon ik niet laten liggen!

Super prijsje voor 30mm cakes

Katan. Rolling Black Tube. X301
Katan. Covered Flashpoint. X303
Katan. Mission Chemical. X304

Hmm, ik had hetzelfde lijstje als Mikosje hierboven.

Ik wacht alleen nog op wat meer informatie(visueel of tekstueel) over de Night Wonder en Rolling Black Tube. Dan is mijn keuze definitief.

@Rene, verwacht jij hier voor het verstrijken van de actie nog duidelijkheid over te kunnen scheppen?

Deze actie loopt tot zeker 15 juli.
De cakes hebben nu een introductie prijs, lager gaat het echt niet meer worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan