[Freakactie 2020] MEGA SALES @ Vuurwerkland-Steenbergen.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ramon, ik heb op de gewone site in de sale een bestelling gedaan. Kan ik op de freak site als afhaaltijd, toevoegen aan eerdere order kiezen? Aangezien die tijd van de eerste bestelling er niet meer tussen staat.

Hoor het graag.

Ramon, ik heb op de gewone site in de sale een bestelling gedaan. Kan ik op de freak site als afhaaltijd, toevoegen aan eerdere order kiezen? Aangezien die tijd van de eerste bestelling er niet meer tussen staat.

Hoor het graag.

Hi Roald,

Jazeker, wanneer je al een bestelling hebt geplaatst op een van onze websites (Vuurwerkland-Steenbergen.nl en Vuurwerklandfreaks.nl) kan je het afhaalblok 'TOEVOEGEN AAN EERDERE ORDER(S)' selecteren, wij zetten het dan op dezelfde tijd in het systeem zodat het tegelijk afgehaald kan worden. :)

Moet je persé voor €100 investeren op de freaksite als je al een eerder bestelling hebt geplaatst over de €100? Wilde wat kleine fonteintjes toevoegen aan mijn bestelling :D

Beste allemaal,

Wij snappen alle emotie meer dan goed, maar wij willen het ook op dit forum zo positief en gezellig mogelijk houden.
Momenteel is er nog geen enkele duidelijkheid hoe de jaarwisseling eruit zal gaan zien en dat is bij winkeliers en importeurs net zo.
Praktische vragen over hoe om te gaan met bestellingen e.d. kunnen nu niet (goed) beantwoord worden.
Het heeft geen zin om het forum daarmee vol te schrijven en we zullen dat ook verwijderen totdat er duidelijkheid is.

groet,

Vuurwerkcrew

Ai ai ai.. dan merk ik wel dat ik een groentje ben... als ik deze site eerder had gevonden met deze prijzen...dan had ik daar sws voor 1k gekocht.. nu heb ik veel minder waar voor me geld. Deze website volgend jaar maar eens goed in de gaten houden!

Beste liefhebbers,
We ontvangen nog steeds veel berichten en mails met de vraag ‘wat als’. Uiteraard begrijpen wij jullie onrust en willen we daar met dit bericht op reageren. Zolang er geen definitieve uitspraken zijn gedaan over het wel of niet mogen verkopen van vuurwerk blijven het spannende tijden voor de vuurwerkbranche. Echter, gezien de huidige berichtgeving en dalende besmettingscijfers hebben wij goede hoop op een positieve uitslag vanuit de politiek. We gaan dan ook volop door met de voorbereidingen en zijn blij dat de bestellingen op www.vuurwerklandfreaks.nl goed blijven doorlopen. Ook in het slechtste geval wanneer er niet uitgeleverd mag worden zullen we met passende oplossingen komen (geld terug, waardebon voor komend seizoen of het in voorraad laten staan van de (uitverkoop)order). Zoals de meeste ons zullen kennen hechten we veel waarde aan de klanttevredenheid en komen we ondanks deze rare en vervelende periode altijd tot een oplossing. Mochten hier nog verdere vragen over zijn kunnen jullie altijd contact met ons opnemen. :)

Moet je persé voor €100 investeren op de freaksite als je al een eerder bestelling hebt geplaatst over de €100? Wilde wat kleine fonteintjes toevoegen aan mijn bestelling :D

Online via de website wel, maar stuur ons gerust even een email dan zullen we dit handmatig voor je verwerken. :)

krijgen jullie nog aanvulling op vuurwerklandfreaks?

In principe niet en staat het volledige assortiment nu online, wel hebben we helaas vernomen van Lesli/Vuurwerktotaal dat enkele producten niet of niet op tijd binnen zullen komen deze worden binnen enkele dagen vervangen op de website.

Bijna weekend, komen er ook dit jaar weer wekelijkse weekenddeals Ramon?

Na volgend weekend komen er weer andere weekaanbiedingen, de huidige week/openingsdeals worden op verzoek met een week verlengd. :)

www.vuurwerklandfreaks.nl

Fijn dat je even de moeite neemt om ons te informeren. Bedankt! En laten we hopen dat het allemaal goed komt!

Ben benieuwd! Al valt mij op dat in eigen berichten op forum regelmatig zelf zeggen 'stuur een mailtje' dus ja. Maar goed wellicht wat geduld hebben en vertrouwen.

Ik deel jou mening ook,geen contact te krijgen met de mensen daar.
gister ook nog maar mailtje gestuurd nav reactie die ze in dit topic gaven, dat je een mailtje moest sturen.
had namelijk dezelfde vraag als toinetjeeh , op me vorige mail, en bericht op vwc geen reacties gehad, jammer...
Hoop dat ze de mail.van gisteren wel beantwoorden.

Ik deel jou mening ook,geen contact te krijgen met de mensen daar.
gister ook nog maar mailtje gestuurd nav reactie die ze in dit topic gaven, dat je een mailtje moest sturen.
had namelijk dezelfde vraag als toinetjeeh , op me vorige mail, en bericht op vwc geen reacties gehad, jammer...
Hoop dat ze de mail.van gisteren wel beantwoorden.

Bij mij opgelost. Mail was al verstuurd maar in spam folder ontvangen. Dus Vuurwerkland terft geen blaam

Freaks, Klantenservice is een van de belangrijkste punten binnen ons bedrijf. Zo wordt de bereikbaarheid op dit moment flink opgeschaald om een goede service te garanderen. Vanaf 1 november zijn Marijn, Leroy en Patricia ook meerdere dagen per week aanwezig om o.a. jullie emails te beantwoorden. We komen altijd op alle emails terug en zijn in de maand november maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar van 9 tot 17 uur.

Vanaf 1 december zijn we 7 dagen per week geopend en tevens telefonisch bereikbaar. Daarnaast starten we op deze datum ook met de whatsapp klantenservice voor direct contact.

Ik hoop hierbij meer duidelijkheid te hebben gegeven en neem bij vragen vooral contact met ons op :wink:

Ik hopen dat we vrijdag goed nieuws krijgen uit den haag want dan ken ik:p gelijk weer 2 bestelling doen voor de freaksactie voorbij zijn.. :p

Nu met veel spanning afwachten :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan