[Freakactie 2020] MEGA SALES @ Vuurwerkland-Steenbergen.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jammer dat deze actie gemist heb is prima blokje voor die prijs :cool:

De Prisma Willow Probox komt ook zekkers in mijn collectie zondag even mooie klaar zitten :)

@ Ramon had je mijn berichtje nog gezien die via de mail en vina privie berichtje over die 3 orders niks over gehoord?

En hoe zit nou als via de site van magnum besteld ken ook bij de Houtzagerij 8 ophalen daar heb ik bestelling lopen was ik wel benieuwd naar denk wel paar freaks

De Prisma Willow Probox komt ook zekkers in mijn collectie zondag even mooie klaar zitten :)

@ Ramon had je mijn berichtje nog gezien die via de mail en vina privie berichtje over die 3 orders niks over gehoord?

En hoe zit nou als via de site van magnum besteld ken ook bij de Houtzagerij 8 ophalen daar heb ik bestelling lopen was ik wel benieuwd naar denk wel paar freaks

Is dat van hetzelfde? Zo ja, dan ben ik ook heel erg benieuwd gezien ik anders 2x moet rijden naar dezelfde zaak haha

Leuke box! Ben ook nog benieuwd naar die vorige mysterie box, is het al bekend wanneer jullie daar beeldmateriaal van verwachten?

Zijn we druk mee bezig, hopelijk komend weekend hebben we de video beschikbaar!

De emails m.b.t. het samenvoegen/verzetten van afhaalmomenten hebben we nog open staan. Deze worden aan het eind van de freakactie in een keer behandeld zodat we direct kunnen bevestigen dat alle geplaatste orders op de juiste afhaaltijd in het systeem staan. :)

De emails m.b.t. het samenvoegen/verzetten van afhaalmomenten hebben we nog open staan. Deze worden aan het eind van de freakactie in een keer behandeld zodat we direct kunnen bevestigen dat alle geplaatste orders op de juiste afhaaltijd in het systeem staan. :)

Oke duidelijk, ik wacht dat even af dan. Ik had gemaild zodat de orders samengevoegd worden op de tijd dat ik ook de Magnum order ophaal, maar dat komt wel goed volgens mij. Kom maar door met die freakactie :p

Zijn we druk mee bezig, hopelijk komend weekend hebben we de video beschikbaar!

Thanks voor de info! Wacht ik rustig af.

Die zelfde bovenkant is waarschijnlijk doordat het allebei (mogelijk) Rubro import is. Dus veel basis van diverse artwork lijkt op elkaar.

Even wat vragen voor de freaksite online gaat:

Wat is jullie anti corona beleid (met wachtrijen etc.)?

Stel dat er een lockdown is met de afhaaldagen/oud en nieuw? Wordt het geld vd bestellingen dan terug gestort?

Hoe laat gaan jullie online op 1 november?

Dat vindt ik een uitstekende vraag! En hoe zit dat met bestellingen die al gedaan zijn. Krijg je dan je geld terug???

Dat vindt ik een uitstekende vraag! En hoe zit dat met bestellingen die al gedaan zijn. Krijg je dan je geld terug???

Als je het niet vertrouw wacht dan gewoon met bestellen.. hoe moet een winkel nu al weten wat er end december voor regels zijn ze hebben al druk genoeg om als te regelen met die rivm regels

Freaks site komt rond 20.00 uur online :)

Dit mag je en je zal zeker niet de enigste wezen afvragen en logies natuurlijk ook wel en zeker wanneer je voor een aanzienlijk bedrag besteld natuurlijk, maar hou je gewoon enigszins aan een budget en ga niet ALL OUT.. ik bedoel wat valt er nou helemaal te vieren na zo'n jaar als deze...? Juist dat dacht ik :sad:

Dit mag je en je zal zeker niet de enigste wezen afvragen en logies natuurlijk ook wel en zeker wanneer je voor een aanzienlijk bedrag besteld natuurlijk, maar hou je gewoon enigszins aan een budget en ga niet ALL OUT.. ik bedoel wat valt er nou helemaal te vieren na zo'n jaar als deze...? Juist dat dacht ik :sad:

In mijn beleving vier ik juist dat ik (met mijn vriendin/familie/vrienden) het oude jaar met al zijn hoogte- en dieptepunten afsluit en er een nieuw, vers jaar aanbreekt waarin ons weer honderden nieuwe ervaringen staan op te wachten.
Je hebt gelijk dat er dit jaar weinig te vieren valt, maar daarom is het ook goed om er bij stil te staan dat 2021 een heel stuk postiever mag worden dan het ellendige 2020.

Ontopic: ik doe gewoon mijn bestellingen. Mocht het onverhoopt (ik hoop het echt, echt, echt niet) toch geen vuurwerk worden uitgeleverd dan zien we een oplossing wat het financiële gedeelte betreft wel weer in januari '21. Afgaande op de service van Vuurwerkland Steenbergen in de afgelopen jaren zou ik op dat moment ook het volle vertrouwen in hen hebben dat de afwikkeling goed verloopt.

Niemand weet wat de toekomst gaat brengen, en ik hoop ook dat het niet zover komt.
Maar het lijk me toch ook wel dat er verschillende scenario klaar liggen.
En dat er enige duidelijkheid is wat er dan gaat gebeuren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan