[Freakactie 2020] MEGA SALES @ Vuurwerkland-Steenbergen.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gave acties zeg, mooie prijzen!
Cruel Traction echt een mooie deal. Ook leuk als set cakes om los te schieten.
6x een 20 shots 30mm cake voor 72,50.

Toch maar weer een mystery deal aangeschaft, ik laat mij verrassen. Deze acties zijn echt slecht voor de portomonee ondanks de scherpe prijzen.
Ik heb het bij de bestelling vermeld,, maar graa alles in een order voegen zodat hetzelfde tijdvak gehanteerd kan worden.

Ik heb nog een vraag omtrent het afhalen en het inladen ivm de coronamaatregelen maar daar zal ik wel een email over sturen.

Ook maar de eerste bestelling van het jaar geplaatst.
Code red voor zo’n prijs dat kan je niet laten liggen.
Ook zeer benieuwd naar the gunslinger en de mystery deal.
Top acties:thumbup:

De uitverkoop acties gaan erg hard momenteel! We hebben zojuist de Der Hammer, Monster Ride en de Eins, Zwei, Drei nog een keer aangevuld gezien de grote vraag naar deze items. Deze producten zijn overigens volgende week ook op de freaksite te vinden.

https://vuurwerkland-steenbergen.nl/categorie/weekend-deals

Mooie acties weer, Ramon.

Is de Fabric Fireworks mystery deal één item? Ik twijfel om 'm aan te schaffen. Geef me dat laatste zetje, hahaha.

Ja gaat inderdaad om één item, maar geen losse cake. :angel:
Deze komt uiteraard ook op de freaksite maar dan zal de prijs wel wat hoger liggen. :wink:

Ramon kunnen jullie nog aan de glitter willow 2 colorz komen van vwt?---

Deze gaat uit de collectie maar is nog wel beperkt op voorraad, stuur ons even een mailtje wanneer je hier interesse in hebt.

We krijgen tevens ook de Prisma Willow Probox is onze vaste collectie;
https://www.youtube.com/watch?v=F9ZfJFrWqSU

Komen er vanaf 1 november nog andere afhaaldagen/tijden vrij?

Yes! Op Vuurwerklandfreaks.nl bieden we ook 29 december in de avond en diverse tijden op 30 december aan als afhaalmogelijkheid. :)

Leuke box! Ben ook nog benieuwd naar die vorige mysterie box, is het al bekend wanneer jullie daar beeldmateriaal van verwachten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan