Hier dan ook mijn inzending, Met deze collectie zou ik super tevreden zijn als VWT mijn enige winkel in de buurt zou zijn 

Schietvolgorde;
1:The Ultimate
2:Wick@ Sick fan
3:Crackling Fan 2.0
4:White Red Rebel2x
5:Der Hammer2x
6:Ruthless
7::Dumbum 64 shots(Links&Recht),Punisher(midden)
8:Code Red
9:1.2" Spinnerz 2 Colorz
10: Full Moon Party
11:4x Wicked Whistle
Intussen tijd kraken we de Kluis met CODE: 729

Schietvolgorde;
1:The Ultimate
Rustig en sierlijk begin, een muur van kleurtjes en spinners die lang blijft hangen ideaal om de show mee te beginnen
2:Wick@ Sick fan
De eerste klappen komen nu!, Van links naar rechts met dezelfde mooie kleuren als The Ultimate maar met wat extra geweld en pit
3:Crackling Fan 2.0
We gaan door met de Crackling maar dan salvos in W-shape om iedereen goed wakker te knetteren.
4:White Red Rebel2x
Na oordverdovend geknetter zijn ook de andere zintuigen aan de buurt met 2x dik strobe geweld
5:Der Hammer2x
We zetten de trend door met de Strobe maar voegen wat extra kleur toe !
6:Ruthless
Even wat sierlijk rust voor de opbouw naar de finale, met waaiers die van alles wat hebben
7::Dumbum 64 shots(Links&Recht),Punisher(midden)
Alle 3 bakken tegelijk in hoog tempo ! klapperende salutes met een stroom aan goud en kleur in het midden. Denderend naar het laatste hoofdstuk van de show....
8:Code Red
CODE ROOD, CODE ROOD ! Ernstig luchtgeweld op komst. Met een rustige start met grote boeketten volgen we de Punisher op maar eindigen we wel weer in hoog tempo !.
9:1.2" Spinnerz 2 Colorz
Met hetzelfde hoge tempo gaan we gelijk door met spinners en kleuren !
10: Full Moon Party
1 van de ultieme afsluiters, tempo met dikke klappen van salvos zodat de lucht breed gevuld is.
11:4x Wicked Whistle
Terwijl de de Falling leaves nog vallen wordt de lucht als af(s)luiter gevuld met dansende kleurtjes
Intussen tijd kraken we de Kluis met CODE: 729