[WINNAARS BEKEND][Winactie 8] Win een Barely Legal Commando en/of Pyro+Papel!!!!

Hier dan ook mijn inzending, Met deze collectie zou ik super tevreden zijn als VWT mijn enige winkel in de buurt zou zijn :)

Capture11.JPG

Schietvolgorde;

1:The Ultimate
Rustig en sierlijk begin, een muur van kleurtjes en spinners die lang blijft hangen ideaal om de show mee te beginnen​

2:Wick@ Sick fan
De eerste klappen komen nu!, Van links naar rechts met dezelfde mooie kleuren als The Ultimate maar met wat extra geweld en pit​

3:Crackling Fan 2.0
We gaan door met de Crackling maar dan salvos in W-shape om iedereen goed wakker te knetteren.​

4:White Red Rebel2x
Na oordverdovend geknetter zijn ook de andere zintuigen aan de buurt met 2x dik strobe geweld​

5:Der Hammer2x
We zetten de trend door met de Strobe maar voegen wat extra kleur toe !​

6:Ruthless
Even wat sierlijk rust voor de opbouw naar de finale, met waaiers die van alles wat hebben​

7::Dumbum 64 shots(Links&Recht),Punisher(midden)
Alle 3 bakken tegelijk in hoog tempo ! klapperende salutes met een stroom aan goud en kleur in het midden. Denderend naar het laatste hoofdstuk van de show....​

8:Code Red
CODE ROOD, CODE ROOD ! Ernstig luchtgeweld op komst. Met een rustige start met grote boeketten volgen we de Punisher op maar eindigen we wel weer in hoog tempo !.​

9:1.2" Spinnerz 2 Colorz
Met hetzelfde hoge tempo gaan we gelijk door met spinners en kleuren !​

10: Full Moon Party
1 van de ultieme afsluiters, tempo met dikke klappen van salvos zodat de lucht breed gevuld is.​

11:4x Wicked Whistle
Terwijl de de Falling leaves nog vallen wordt de lucht als af(s)luiter gevuld met dansende kleurtjes​

Intussen tijd kraken we de Kluis met CODE: 729

Mijn inzending:

Show bestaat uit 18 onderdelen.

3x E-pulz 81,-

3 x Whicked Whistle 105,-

3x Massive 90,-

3x White red Rebel 59,97

3 x 1.2 Spinnerz to Colorz 357,-

3 x Code Red 297,-

Totaalbedrag 989,97

Mijn kluiscombinatie: 354

Succes alle deelnemers. Benieuw wie de gelukkige is met die vette prijs:handsup:

Mijn show :
2 x Wicked whistle
2 x E-pulz
2 x The ultimate
2 x Der hammer
2 x Capital
2 x White red rebel
1 x Code Red
1 x Spinnerz 2 colorz
1 x Heisenberg
2 x Dumbum 64 shots

17 items -> 988,94 Euro

Code van de kluis -> 120

Last minute doen we ook nog mee:

Twee keer The Ultimate naast elkaar met daarbij drie keer Street Muscle

Twee keer Saluted aan de linker en rechter kant en in het midden Triple Riot

Drie keer de King of Flute naast elkaar

Twee keer Ruthless naast elkaar

Twee keer Full Moon Party naast elkaar

Totaalbedrag: 981 piek

En dan de alles krakende code, kan geen kluis tegenop: 787

Dikke prijsvraag zeg! Heb een leuk showtje bedacht, simpel maar wel erg gaaf naar mijn mening, ben er zeer tevreden over! Zie hieronder, geschoten vanaf drie posities:

1 x Connected Breakout (gratis box)
3 x Saluted
3 x Wicked Whistle
2 x E-Pulz
3 x Der Hammer
3 x Noisekick
3 x 1.2” Spinnerz to Colorz
3 x Wick@ Sick Fan

VWT Prijsvraag 8.png

En dan de code voor de kluis. Ik ben heel benieuwd of er een redenatie achter zit voor wat die zou kunnen zijn. Bij een aantal mensen zie ik wel een redenatie terug komen, en bij sommige zelfs dezelfde redenatie. Zelf echt geen flauw idee.

Ik ga voor 904

Screenshot_2019-12-06-22-37-18.jpg

4x Wicked wistle in serie
3x Swat team tegelijk
2x glitter willows tegelijk
Full moon party
2x Code red tegelijk
4x Saluted tegelijk

Code: 738

Opening van de show =
1 x Disco's + 3 x Saluted

Opbouw deel 1 / Cakes =
2 x Blue titanium
2 x Pryzm
2 x Capital

Opbouw deel 2 / Boxen =
2 x Final gold
2 x Spinnerz 2 colorz
2 x Code red

Finale =
2 x Wick@ sick fan
3 x Dumbum 64 shots + 3 x Dumbum 16 shots + 3 x Matrix

Code voor de Pyro & Papel Kluis : 319

vwt8.png

Hierbij mijn inzending.

1x The ultimate
2x Final Colorz (v-shape)

3x Massive (w-shape)
3x Capital (w- shape)

3x Streetmuscle (i-shape)
2x Noisekick Box (i-shape)

3x Saluted (i-shape)
2x Code red(i-shape)

4x Wick@ Sick Fan

Euro 990,00

Code: 016

4x van der nat fontein goud €25,50
3x der hammer €50,97
2x white red rebel €39,98
1x 1.2 spinner 2 colorz €119,00
4x wicked whistle €140,00
2x crackling fan 2.0 €90,00
1x full moon party €179,00
2x saluted €78,00
6x dumbum 16 shots €77,94
2x code red €198,00

totaal: €993,90

code: 529

Mits iedereen een uniek nr heeft is nu de winstkans 1 op 9 dat er überhaupt een winnaar bij zit. Ben erg benieuwd:wink:

Mits iedereen een uniek nr heeft is nu de winstkans 1 op 9 dat er überhaupt een winnaar bij zit. Ben erg benieuwd:wink:

Denk dat de winkans voor de commando veel hoger is.
Veel mensen en ik ook die hier aan meegedaan hebben hebben al eerder gewonnen en maken geen kans op de commando.
We doen mee om de grote box te winnen en de winkans van dat is minimaal :p (999 mogelijkheden om de kluis te openen)

Denk dat de winkans voor de commando veel hoger is.
Veel mensen en ik ook die hier aan meegedaan hebben hebben al eerder gewonnen en maken geen kans op de commando.
We doen mee om de grote box te winnen en de winkans van dat is minimaal :p (999 mogelijkheden om de kluis te openen)

3 cijfers is altijd 1000 opties,
van 000 tm 999 :)

Nu heb ik niet meegedaan, maar mijn vermoeden is dat de code 490 is, gelijk met het aantal schoten van Pyro+Papel.

Ik dacht ook aan 490, maar uiteindelijk dacht ik f*ck it ik ga iets ver gezochters proberen.
Heb voor 898 gekozen, vwt op het toetsenbord van een telefoon.

Leuk om een showtje in elkaar te draaien trouwens ook.

Ik heb voor mijn code gekeken naar het aantal afleveringen van la casa de papel. S1 had 9 afleveringen, S2 had 6 afleveringen en S3 had 8 afleveringen. Zo kwam ik uit op de code 968. Wellicht een beetje vergezocht, maar vond m wel leuk bedacht:angel:

Back
Bovenaan