[Freakactie 2020] MEGA SALES @ Vuurwerkland-Steenbergen.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet niet of meerdere van jullie het ook zo ervaren, maar het is bijna onmogelijk om contact te krijgen met steenbergen? Ik heb ze gemaild, gebeld meerdere keren, en bericht gestuurd via vwc, maar krijg geen reacties, meer mensen die dat ervaren?

Ik had ook gemailt via vwc ook nog niks terug gehoord ken zijn dat misschien even andere dingen aan hun hooft hebben om als in december zo goed en vielig door komen vanwegens de covid-19 meestal krijg altijd wel anwoord terug van hun

Worden je bestellingen samengevoegd gedurende de freak prijzen? Wil nog een bestelling plaatsen, maar ga natuurlijk niet twee keer rijden en al helemaal niet in een lange rij staan voor de tweede keer

Worden je bestellingen samengevoegd gedurende de freak prijzen? Wil nog een bestelling plaatsen, maar ga natuurlijk niet twee keer rijden en al helemaal niet in een lange rij staan voor de tweede keer

Kun je normaal gesproken gewoon via de mail laten samen voegen

Zijn er nog 8 over van de 60, gaan niet meer verkocht worden voor 30 september denk ik. Na de 30e zou die sowieso bekend gemaakt worden als het goed is.

Van de week nog een bestelling gedaan, en hem weer niet in het mandje gedaan. The Mystery voor mij :D. Iemand een een hint? :rolleyes:

Ook hier slechte communicatie met de winkel.
Geen respons op de mail, hopelijk wordt dat verbeterd.
Ik zie dat ze wel regelmatig op het forum kijken.

Uiteraard is het geen probleem om meerdere bestellingen tegelijk op te halen. Selecteer in dit geval hetzelfde of indien vol het eerstvolgende afhaalblok en stuur ons even een mailtje. Dan zorgen we ervoor dat je alles tegelijk kunt ophalen. We hebben hier nog een aantal berichten van open staan, deze zullen we binnenkort behandelen wanneer we dit in het afhaalsysteen zullen wijzigen. :)

Ook hier slechte communicatie met de winkel.
Geen respons op de mail, hopelijk wordt dat verbeterd.
Ik zie dat ze wel regelmatig op het forum kijken.

Ik heb je openstaande email zojuist beantwoord. Gezien we deze weken vol in de voorbereidingen zitten kan een antwoord wat langer op zich laten wachten dan je van ons gewend bent, maar we komen er uiteraard altijd zo spoedig mogelijk op terug. :)

Zijn er nog 8 over van de 60, gaan niet meer verkocht worden voor 30 september denk ik. Na de 30e zou die sowieso bekend gemaakt worden als het goed is.

Op moment van schrijven zijn er nog 4 mystery boxen beschikbaar. Profiteer alleen vandaag en morgen nog van deze actie, donderdag maken we bekend om welke box het gaat! :cool:

https://vuurwerkland-steenbergen.nl/categorie/mystery-box

Kunnen we naar donderdag nog wat nieuwe verwachten op de site of komt eerst volgende update pas 1 november?

Klop ik had ook berichtje gestuurd voor afhaaltijd te veranderen.. ik wacht rustig af :)

Mooi dat jullie wat laten horen!
Succes met de voorbereidingen in ieder geval.
Ramon, kun je al wat zinnigs zeggen over de maatregelen die jullie in gedachten hebben m.b.t. corona?
Afgelopen jaar was het heel druk en de maatregelen zullen de wachttijden geen goed doen. Daarom ben wel ik wel benieuwd hoe jullie dat aan gaan pakken.

Mooi dat jullie wat laten horen!
Succes met de voorbereidingen in ieder geval.
Ramon, kun je al wat zinnigs zeggen over de maatregelen die jullie in gedachten hebben m.b.t. corona?
Afgelopen jaar was het heel druk en de maatregelen zullen de wachttijden geen goed doen. Daarom ben wel ik wel benieuwd hoe jullie dat aan gaan pakken.

Goede vraag. Ben ik ook benieuwd naar.

Jammer dat de commenucatie tussen de klant zo slecht is. Probeer ook al een aantal weken contact te zoeken ivm een bestelling. Verschillende mensen aan de telefoon gehad. Een aantal mails gestuurd maar totaal geen reactie

Daar hebben we een heel fijn uitgewerkt plan voor klaar liggen en zijn we qua voorbereidingen druk mee bezig. We hebben 2 verkooplocaties vlak bij elkaar en hier zullen we optimaal gebruik van gaan maken, hoe en wat maken we later nog bekend. Belangrijkste is dat je hier als klant zo min mogelijk ongemak van zult ondervinden en daarnaast waren we natuurlijk vanaf januari al erg druk bezig om aan verdere groei te kunnen voldoen. :)

Jammer dat de commenucatie tussen de klant zo slecht is. Probeer ook al een aantal weken contact te zoeken ivm een bestelling. Verschillende mensen aan de telefoon gehad. Een aantal mails gestuurd maar totaal geen reactie

Vervelend om te horen! Kan je je email nog een keer doorsturen? We hebben momenteel alles bijgewerkt op een aantal 'samenvoegen/afhaalblok' emails na maar deze worden zoals eerder vermeld binnenkort allemaal behandeld en verwerkt.

Hoelaat word het bekend gemaakt

Komt er zo aan! Geef ons nog een half uurtje :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan