[Freakactie 2020] Kartonknaller/Vuurwerkkanjer Fleringen

Uiteraard volgen wij de vorderingen aangaande het eventuele vuurwerkverbod op de voet. Mocht er besloten worden dat er een verbod komt dit jaar zullen wij alle orders terugbetalen. Wij vinden het belangrijker jullie volgend jaar weer te zien als klant!

Vooralsnog zijn we hoopvol en strijdbaar en hopen jullie met de verkoopdagen weer te spreken.

Het is een pik zwarte dag en dat op vrijdag de 13e.. :sad: :cry:
Jullie berichtgeving zorgt er in ieder geval voor dat ik volgend jaar weer meerdere orders bij jullie winkel ga plaatsen! (vingers crossed dat het volgend jaar weer mag..).
In afwachting van jullie bericht m.b.t. retour order. Sterkte en hopelijk tot volgend jaar!

Beste vuurwerkliefhebbers, wij zijn erg teleurgesteld in het nieuws dat vandaag naar buiten kwam. Voor een ieder die bij ons een order geplaatste heeft, het volledige bedrag storten wij komende maandag terug op jullie rekening.

We hadden jullie dit jaar graag gezien in de winkel maar het mag dit jaar helaas niet zo zijn. Wij hopen op jullie klandizie volgend jaar! We zijn voor nu aan het kijken of we een groot assortiment aan categorie1 kunnen aanbieden voor mooie prijzen. Mocht daar meer over bekend zijn dan zullen wij dat in dit topic kenbaar maken.

Volgend jaar ben in er gewoon weer bij!
Bedankt voor alle mooie deals en de heldere communicatie. Succes!

Zo ontzettend balen dat ik die Prisma Willow Probox niet kan ophalen bij jullie. Volgend jaar staan jullie weer op de lijst, zonder twijfel.

Terugbetaling is wat verlaat maar gisteren alsnog gedaan. De mensen die besteld hebben zouden vandaag of morgen het bedrag op de rekening moeten hebben staan.

Ontzettend snel geregeld met heldere communicatie!
Volgens mij ook een van de eerste freakwinkels die alles zo hup terugstorten. Ik ben er volgend jaar sowieso weer bij.

Hier scoren jullie zeker punten mee! Ik heb niet bij jullie besteld maar voor volgend jaar ga ik zeker proberen hier het een en ander te bestellen. :)

Back
Bovenaan