[Freakactie 2020] Kartonknaller/Vuurwerkkanjer Fleringen

Komen er komende week ook nog acties ?

Wou eigenlijk pas eind deze week bestellen:D en had deze Evo Bomber graag besteld voor deze prijs..

Diegene die dit jaar verboden zijn bedoel je?

Mijn bestelling staat in ieder geval, bedankt voor de top prijzen op bepaalde producten. Kijk uit naar het jaarlijkse koffie momentje. :)

Yellow River: Met de code 'yellowrivervwc' kost deze je €22,50
Mad Max: Met de code 'madmaxvwc' kost deze je €77,50

Aantrekkelijk genoeg? De code is geldig tot en met vrijdag!

Dat is snel , goede service en dit zijn de betere prijzen :D

Ga vrijdag dan mijn bestelling maar even plaatsen hier !

Potverdikkie blijven jullie met aanbiedingen strooien? Dan plunder ik vast de rekening voor vrouwlief het doorheeft.

Verzoekje: snowstorm1.0. Heb er al een van jullie en denk dat ik er nog wel een wil met een mooie korting

Potverdikkie blijven jullie met aanbiedingen strooien? Dan plunder ik vast de rekening voor vrouwlief het doorheeft.

Verzoekje: snowstorm1.0. Heb er al een van jullie en denk dat ik er nog wel een wil met een mooie korting

Wat versta je onder een mooie korting? Hebben er nog maar 3 op voorraad, dingen gingen tijdens de actie als warme broodjes. Ik wil nog wel een tijdelijke korting geven maar dan gaat er niet veel meer af. Van 89,95 dan voor 85 euro. Denk dat ze dat ook zeker wel waard zijn.

Dan laat em mooi staan voor die 90 euro! Koop ik hem wel voor die prijs en wat leuke extra dingetjes komt goed! Dank voor het bericht!

Back
Bovenaan