Zo, dat is weer een hele fijne box. Leuk om op deze manier een aantal verrassingen in de collectie te hebben. Vorige maand de Bella Ciao, nu de Grand Pyro show en volgende maand....? Ik heb hem in ieder geval weer besteld en laat mij verrassen.
Terugkomend op de opmerkingen hierboven....
Het is denk ik met welke intentie je de mysteriebox koopt. Als je weet dat het vorige maand de Bella Ciao was, dan "verwacht" je deze maand misschien ook een klapper van jewelste. Ik koop hem met het idee om leuke verrassingen in de collectie te hebben. Vorige maand was onverwacht helemaal te gek en deze maand is het super leuk vanwege het feit dat ie niet eens op de site van Knalkeet staat. Beide Mysteries zou ik anders nooit gekocht hebben, maar nu staan ze hier straks te vlammen. Wil ik iets zo voordelig mogelijk hebben dan zoek ik daarop en schaf ik hem met zekerheid aan.
Oktober hoor ik weer wat ik heb gekocht. De voorpret en het speculeren zelf is gewoon al erg leuk. Misschien is het wel iets van de nieuwe aanvulling Klasek, iets dat weer niet op de site staat, maar het zou ook zomaar de special 4 kunnen zijn. Heb ik die door ze zoeken al goedkoper gekocht, jazeker! Ik hoop op iets anders, maar het blijft een gok en dat is het leuke. De Mysterie is voor mij extra en niet om de gewenste collectie samen te stellen.
De enige reden die ik kan bedenken om er volgende maand ( als er nog 1 komt?) niet meer 1 aan te schaffen is als ik mij bekocht voel. Dan zou het deze maand bijvoorbeeld de "Stars over Barcelona" zijn. Die staat op de eigen site al goedkoper, dus dat verwacht ik niet en streep ik van de lijst. Het is in ieder geval zeker niet de Important Pyro box zoals Afcajax zegt, dat is namelijk geen compound