[Freakactie 2020] Het hele jaar door FREAKACTIES - KNALKEET RIJSSEN

Status
Niet open voor verdere reacties.
Overigens had ik de grand pyro show vorig jaar ook en echt een prima bak voor die 6 tientjes.

Te zien vanaf 2:24 tot 3:46 in dit filmpje :D

De advies verkoopprijs tussen de 110 en 150 euro is hij ook gewoon waard als je het afzet tegenover vergelijkbare items die in de winkels liggen. Dat wij als liefhebbers wat meer zicht hebben op producten en de prijzen waarvoor ze soms in de freakacties te koop zijn is een ander verhaal.
Deze box voor 60 euro is gewoon een koopje vergeleken met de prijzen die in de winkels gelden.

Misschien maar geen mysterybox meer kopen? :D

Beste Ed, ik geef aan in mn eerste post dat ik het idee van een mysterybox snap. Als je nu eens een poging doet om te lezen wat mijn reactie is en wat ik ermee bedoel ipv iets verdedigen waar je geen belang bij hebt. Als dit een top box was dan verkochten winkels hem wel, als dit product 150 waard was dan wist ik dat wel. Maaaaar als jij hier graag 150 voor neerlegt, je mag hem hebben voor 125. Heb jij een top box en kun je rustig slapen.

En ik ben geen hater ofzo, dus vind het helemaal prima. Begrijp me aub niet verkeerd. Het enige wat ik aangaf is dat ik ergens een storing heb wanneer de ene maand de bella ciao eruit gaat voor 50 en dan een maand later voor een tientje meer deze bak . Thats all. Is geen kritiek of commentaar. Of bedoeld om iemand zn ballen te draaien. Begrijp me aub niet verkeerd.

Goed verhaal Doppie :bye:

Hoop dat je toch een beetje kunt genieten van de box eind van het jaar.
Daar gaat het uiteindelijk toch allemaal om

Zo, dat is weer een hele fijne box. Leuk om op deze manier een aantal verrassingen in de collectie te hebben. Vorige maand de Bella Ciao, nu de Grand Pyro show en volgende maand....? Ik heb hem in ieder geval weer besteld en laat mij verrassen.

Terugkomend op de opmerkingen hierboven....

Het is denk ik met welke intentie je de mysteriebox koopt. Als je weet dat het vorige maand de Bella Ciao was, dan "verwacht" je deze maand misschien ook een klapper van jewelste. Ik koop hem met het idee om leuke verrassingen in de collectie te hebben. Vorige maand was onverwacht helemaal te gek en deze maand is het super leuk vanwege het feit dat ie niet eens op de site van Knalkeet staat. Beide Mysteries zou ik anders nooit gekocht hebben, maar nu staan ze hier straks te vlammen. Wil ik iets zo voordelig mogelijk hebben dan zoek ik daarop en schaf ik hem met zekerheid aan.

Oktober hoor ik weer wat ik heb gekocht. De voorpret en het speculeren zelf is gewoon al erg leuk. Misschien is het wel iets van de nieuwe aanvulling Klasek, iets dat weer niet op de site staat, maar het zou ook zomaar de special 4 kunnen zijn. Heb ik die door ze zoeken al goedkoper gekocht, jazeker! Ik hoop op iets anders, maar het blijft een gok en dat is het leuke. De Mysterie is voor mij extra en niet om de gewenste collectie samen te stellen.

De enige reden die ik kan bedenken om er volgende maand ( als er nog 1 komt?) niet meer 1 aan te schaffen is als ik mij bekocht voel. Dan zou het deze maand bijvoorbeeld de "Stars over Barcelona" zijn. Die staat op de eigen site al goedkoper, dus dat verwacht ik niet en streep ik van de lijst. Het is in ieder geval zeker niet de Important Pyro box zoals Afcajax zegt, dat is namelijk geen compound:wink:

Ik ben het wel met Dopzter eens. Het is zeker geen verkeerde bak, en ik zou er wellicht 5 a 6 tientjes voor over hebben in de losse verkoop. Wat dat betreft geen miskoop. Echter was de Bella Ciao voor 5 tientjes een grotere en positievere verrassing. Vandaar dat de Grand Pyro Show enigzins tegenvalt. Dop en ik hadden denk ik beiden een wat grotere box verwacht vanwege de €10 extra t.o.v. juli. Maar goed, het blijft uiteraard een gok en ik ben verder ook niet ontevreden.

Laten we er in ieder geval van genieten de 31e :wink:

De ene keer meer geluk dan de andere keer en in beide gevallen een erg goede prijs voor wat je krijgt.

Uiteraard kan ik makkelijk praten heb de bella ciao voor 50 maar overweeg juist nu doordat er voor de tweede keer een mooie box voor weinig geld te verkrijgen is om de 3e mysterybox(september) erbij te halen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan