[Freakactie 2020] Haokan Fireworks MEGA UITVERKOOP

Status
Niet open voor verdere reacties.
zwaar teleurgesteld,
heb voor het eerst met tegenzin een bestelling geplaatst. :shocked:

wou de bushwackers hebben, misschien toch wel een hele kleine overwinning

Haha, madhouse! Je doet ff verversen en er is zo een rijtje boxen als sneeuw voor de zon verdwenen! Kijk over een uurtje wel weer!

Worden de afhaal tijden nog aangepast Jo voor Oisterwijk kan enkel op de 29 dec van 7:15 tot 13:45. En ik wil het nou juist in de avond komen halen.

Hier na lang wikken en wegen ook de 1e bestelling geplaatst, was ff snel zijn idd. Keer knipperen met de ogen en weer een lading compounds weg.

Er zijn nog heel veel winkelwagens gevuld, dus de kans is ook groot dat er veel producten weer terugkomen als de winkelwagens niet worden afgerekend

Net mis gegrepen bij de Strong Celebration. Maar wel weer de Amsterjam voor een mooie prijs weten te scoren. Twijfel nog over de Event Flash Willow die in mijn mandje staat. Budget is niet heel breed dit jaar. Iemand die daar speciaal op zat te wachten?

hier idem dito, dan ook geen bestelling geplaatst. vind zelf dat de prijzen aan de hoge kant zijn als deze worden vergeleken met de concurrenten.

yep klopt ze zijn wat prijziger ja...heb de lijsten van vorig jaar naast me liggen...scheeld tientallen euros voor sommige producten helaas

hier idem dito, dan ook geen bestelling geplaatst. vind zelf dat de prijzen aan de hoge kant zijn als deze worden vergeleken met de concurrenten.

Alle pareltjes waren binnen no time weg en de rest vind ik prijstechnisch niet interresant. Helaas, had me er zo op verheugd:shy:

Ondanks dat sommige producten veel duurder zijn als bij een concurrent toch mooi de Air Warrior en de Event Zero Tolerance binnen gehaald.
Wilde ook een Strong Celebration maar die waren al weg, helaas.

Daarnaast vind ik het jammer dat er weinig goede fluitcakes a'la de return of the Phoenix verkrijgbaar zijn. Zonde, hopelijk komen die nog.

yep klopt ze zijn wat prijziger ja...heb de lijsten van vorig jaar naast me liggen...scheeld tientallen euros voor sommige producten helaas

Voor alle azijn pissers, de prijzen zijn OVERAL omhoog gegaan niet alleen hier.
Als je wacht op lagere prijzen ben ik bang dat je bedrogen uit gaat komen dit jaar.

Jo, zijn alle strong celebration's nu op of komen die nog op de shop.
En zijn enkel de tijden t/m 13.45 beschikbaar???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan