[Freakactie 2020] Haokan Fireworks MEGA UITVERKOOP

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor alle azijn pissers, de prijzen zijn OVERAL omhoog gegaan niet alleen hier.
Als je wacht op lagere prijzen ben ik bang dat je bedrogen uit gaat komen dit jaar.

Misschien moet je eerst beter kijken ipv deze onzin uit te kramen. Een voorbeeld : bij Haokan koop je een Super Syndrome Box voor €61,15. Bij de buurman in Zoetermeer heb je er voor €63,00 twee!
Prijsverschil van de Flash of the gods is maar liefst 56 euro.
En dat zijn niet de enige producten waar de prijs verschillen best groot zijn.
Geen slimme zet om niet naar de prijzen van de concurrentie te kijken :p
En natuurlijk blijft een freakactie mooi, maar deze viel mij dit jaar behoorlijk tegen :sad:

Misschien moet je eerst beter kijken ipv deze onzin uit te kramen. Een voorbeeld : bij Haokan koop je een Super Syndrome Box voor €61,15. Bij de buurman in Zoetermeer heb je er voor €63,00 twee!
Prijsverschil van de Flash of the gods is maar liefst 56 euro.
En dat zijn niet de enige producten waar de prijs verschillen best groot zijn.
Geen slimme zet om niet naar de prijzen van de concurrentie te kijken :p
En natuurlijk blijft een freakactie mooi, maar deze viel mij dit jaar behoorlijk tegen :sad:

je hebt helemaal gelijk! het is zeker niet slim als je niet naar de prijzen kijkt.....
laat ik nou de crashbox, espada palms en mega 6 besteld hebben.
even kijken.........
O ze zijn goedkoper bij haokan (mega 6 staat niet eens in zoetermeer), wie kraamt er nou onzin uit?
+ het assortiment in zoetermeer is niet te vergelijken aangezien het aanbod zeer beperkt is daar.

zoals ik eerder al aangaf, er is bij elke winkel een product goedkoper en duurder, er is geen 1 winkel die voor ALLE producten de laagste prijs heeft.
Ik word er alleen een beetje moe van dat ik elk topic er genoemd moet worden dat er dingen te duur zijn...

Mega uitverkoop

Mega uitverkoop

De opening is goed verlopen en de server heeft de datastroom kunnen trekken dus gelukkig geen uitval.
Zoals gezegd de gewichten kloppen niet dat moeten we nog even nakijken.
De afhaaltijdstippen zijn nu alleen op de 29ste omdat we op de eerste ochtend proberen zoveel mogelijk spullen uit de opslag te krijgen zodat er weer ruimte is voor het eerste transport op de 29ste. Mocht je echt niet op de tijd op kunnen halen dan kan je aan het eind van het jaar een mailtje sturen voor de tijd aan te passen (we proberen dit wel zo min mogelijk te doen)
Verder ben ik nog bezig met opkoop dus ook Wolff zal binnenkort worden aangevuld.

WWW.HAOKANVUURWERK.NL

Top Jo, ben benieuwd naar Wolff. Vind veel reacties hier merkwaardig, vraag me of of jullie ook bij de servicebalie van AH stampij maken als bij dirk de knorr pakken 1+1 gratis zijn. Zo werkt het nu eenmaal. Pak vooral wat je wilt, laat de rest voor wat het is. Take it or leave it zoals ze zo mooi zeggen.

Men komt gewoon tot de conclusie dat Haokan wat duurder is dan gemiddeld genomen rond deze tijd en dat is ook zo. Snap niet waarom je dat niet mag zeggen. Niets ergs toch? Daar staat inderdaad een zeer ruim assortiment tegenover en er is animo genoeg. Sommige mensen reageren inderdaad wat overdreven alsof Haokan verplicht is de goedkoopste te zijn. Het is ook best logisch dat ze wat duurder worden aangezien steeds meer mensen vroeg bestellen. Meer vraag is hogere prijs. Ik haal mn spullen ergens anders maar genoeg mensen die wel blij met haokan zijn, prima toch.

Mee eens met BonBridge1! Ik heb ook vele jaren met plezier gewinkeld bij Haokan. Goeie service, en ze hebben wat mij betreft geleerd van de problemen met uitleveren. En leuk assortiment. Ja, mij valt het ook op dat de prijzen wat hoger dan ik gewend was, en als je ze vergelijkt met andere winkels. Maar, dat is prima en dat mag. Voor mij persoonlijk slaat dit keer wel de balans uit naar een andere winkel (in Breda) waar ik al besteld had.

Zaten par parels tussen en die waren scherp geprijsd (strong celebration nog goedkoper dan oorspronkelijk) en doe moet je er nu uit vissen. Wanneer je je vakantiegeld hebt moet je hopen dat er nog wat moois over is en dan de laatste inkopen doen. Ik vind het een prima shop, met goed assortiment en fantastisch bonnensysteem.

Zaten par parels tussen en die waren scherp geprijsd (strong celebration nog goedkoper dan oorspronkelijk) en doe moet je er nu uit vissen. Wanneer je je vakantiegeld hebt moet je hopen dat er nog wat moois over is en dan de laatste inkopen doen. Ik vind het een prima shop, met goed assortiment en fantastisch bonnensysteem.

Klopt, het bestelsysteem is gewoon goed.
Dat bepaalde producten duurder zijn dan elders valt dus ook te verklaren, omdat ze hun eigen systeem ontwikkelt hebben. Ook verdeelt Haokan het zo gelijkmatig mogelijk over de filialen, dit kost ook tijd en geld. Verder snap ik wel dat mensen prijsverschillen van meer dan 50 euro opvallend vinden, en als je de keus hebt tussen meerdere winkels dan kun je er ook voor kiezen om een andere winkel te kiezen, niemand houdt je tegen. Dit doe ik zelf ook voor sommige producten, echter sluit ik niet uit dat ik in een weekactie/toevoeging nog eens wat bijbestel. Ook tijdens de mei/juni-sale ga ik weer goed inslaan.
Ben benieuwd wat er van Wolff gaat komen.

Ik heb helaas de boot gemist. Mijn verlanglijstje was al weg. Nu hopen dat ik in mei of in het najaar wat mooie producten kan toevoegen.

Het voelt raar om geen single shots,pijlen en de matjes te kunnen bestellen. Tijd om al het andere losse grut te gaan opkopen haha.
Daar heeft haokan nog zat van!

De opening is goed verlopen en de server heeft de datastroom kunnen trekken dus gelukkig geen uitval.
Zoals gezegd de gewichten kloppen niet dat moeten we nog even nakijken.
De afhaaltijdstippen zijn nu alleen op de 29ste omdat we op de eerste ochtend proberen zoveel mogelijk spullen uit de opslag te krijgen zodat er weer ruimte is voor het eerste transport op de 29ste. Mocht je echt niet op de tijd op kunnen halen dan kan je aan het eind van het jaar een mailtje sturen voor de tijd aan te passen (we proberen dit wel zo min mogelijk te doen)
Verder ben ik nog bezig met opkoop dus ook Wolff zal binnenkort worden aangevuld.

WWW.HAOKANVUURWERK.NL
Mistte de Return of the Phoenix al van Wolff, hoop dat hij terugkomt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan