Madmax
VWC lid
Zie het nu ik het draadje terug zit te lezen@Madmax. Kijk eventjes naar post 66. Het klopt inderdaad niet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zie het nu ik het draadje terug zit te lezen@Madmax. Kijk eventjes naar post 66. Het klopt inderdaad niet
Wat koste die bij haokan als ik vragen mag?Bedankt coor de escape from hell.
Voor de rest wacht ik even , prijzen zijn flink gestegen.
Voor alle azijn pissers, de prijzen zijn OVERAL omhoog gegaan niet alleen hier.
Als je wacht op lagere prijzen ben ik bang dat je bedrogen uit gaat komen dit jaar.
Misschien moet je eerst beter kijken ipv deze onzin uit te kramen. Een voorbeeld : bij Haokan koop je een Super Syndrome Box voor €61,15. Bij de buurman in Zoetermeer heb je er voor €63,00 twee!
Prijsverschil van de Flash of the gods is maar liefst 56 euro.
En dat zijn niet de enige producten waar de prijs verschillen best groot zijn.
Geen slimme zet om niet naar de prijzen van de concurrentie te kijken
En natuurlijk blijft een freakactie mooi, maar deze viel mij dit jaar behoorlijk tegen![]()
Zaten par parels tussen en die waren scherp geprijsd (strong celebration nog goedkoper dan oorspronkelijk) en doe moet je er nu uit vissen. Wanneer je je vakantiegeld hebt moet je hopen dat er nog wat moois over is en dan de laatste inkopen doen. Ik vind het een prima shop, met goed assortiment en fantastisch bonnensysteem.
Mistte de Return of the Phoenix al van Wolff, hoop dat hij terugkomt!De opening is goed verlopen en de server heeft de datastroom kunnen trekken dus gelukkig geen uitval.
Zoals gezegd de gewichten kloppen niet dat moeten we nog even nakijken.
De afhaaltijdstippen zijn nu alleen op de 29ste omdat we op de eerste ochtend proberen zoveel mogelijk spullen uit de opslag te krijgen zodat er weer ruimte is voor het eerste transport op de 29ste. Mocht je echt niet op de tijd op kunnen halen dan kan je aan het eind van het jaar een mailtje sturen voor de tijd aan te passen (we proberen dit wel zo min mogelijk te doen)
Verder ben ik nog bezig met opkoop dus ook Wolff zal binnenkort worden aangevuld.
WWW.HAOKANVUURWERK.NL