[Freakactie 2020] Haokan Fireworks MEGA UITVERKOOP

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net ook een mailtje gestuurd. Bestelling naar volgend jaar en de 28e lekker cat 1 kopen. Mits de prijzen een beetje fatsoenlijk zijn!!

Ook ik heb mijn bestelling door geschoven naar volgend jaar.

Jo, heel veel succes met de verdere verkoop van het cat.1 vuurwerk

Mail is verzonden. Iedereen heeft zijn eigen overwegingen, maar voor mij geen twijfel dat mijn bestelling kan doorschuiven naar volgend jaar. Ik denk zeker met dit soort freakzaken dat alle partijen het meest geholpen zijn met het laten staan van de bestellingen.

Ik wacht het even af jo wat ik doe laat eerst maar is kijken hoe het geregeld word daar in Den Haag, want ze brengen het altijd mooier dan dat het is.

Wat zou de regeling zijn als het vuurwerk verbod alsnog permanent is en je nu je bestelling doorschuift naar 2021, krijg je dan alsnog geld terug of iets dergelijks.

Wat zou de regeling zijn als het vuurwerk verbod alsnog permanent is en je nu je bestelling doorschuift naar 2021, krijg je dan alsnog geld terug of iets dergelijks.

Ik denk niet dat iemand van de politiek volgend jaar zich durft uit te spreken voor een permanent verbod.(behalve groen links en pvdd)
Wetende dat heel Nederland ram vol ligt met vuurwerk bij de importeurs en verschillende winkels.
Er zal dan weer een steunpakket moeten worden uitgegeven.

Wanneer gaat de site van Oisterwijk dan even open om te kijken wat er aan cat 1 is?
En zijn de prijzen die dan te zien zijn actueel?

En de site is open, bedankt Jo.
Is er genoeg voorraad van alle producten?
Zoja, dan zie je me 5 december in roosendaal��

Wordt het aanbod in pijnacker nog uitgebreid, want nu staan er maar een 7 producten, terwijl er bij de andere winkels ruim 39 staan.
Ik zie graag de Happy Stars verschijnen :angel:

Jammer dat je in Oisterwijk niet kan bestellen voor de 12e maar alleen voor de laatste 3 dagen. Als ik zo lang moet wachten met Cat 1 halen wil ik wel zeker weten dat het er is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan