[Freakactie 2020] China Red

Status
Niet open voor verdere reacties.
ben ik t niet mee eens, maar goed ik laat t hierbij :)

Nee natuurlijk ben jij het daar niet mee eens. Als Heineken met Albert Heijn afspreekt om het bier in de aanbieding te gooien maar de Albert Heijn in jouw buurt reageert niet op jouw vragen dan vind je de aanbieding van Heineken natuurlijk ook niet goed...

Nee natuurlijk ben jij het daar niet mee eens. Als Heineken met Albert Heijn afspreekt om het bier in de aanbieding te gooien maar de Albert Heijn in jouw buurt reageert niet op jouw vragen dan vind je de aanbieding van Heineken natuurlijk ook niet goed...

je leert me al aardig kennen zo he :)

Je had toch al besloten niets te bestellen dus waarom je het weer moet melden is een raadsel.

Het is de normaalste zaak van de wereld dat er voor freakbestellingen aangepaste afhaaltijden zijn. Ken bijna geen winkel die het niet heeft.
Ben je voor de grap wel eens gaan kijken bij een drukke vuurwerkwinkel de laatste 3 dagen van het jaar? Om het logistiek dus zo makkelijk mogelijk te maken moet je wat vroeger je bed uit als je veel korting wil, zie het probleem niet.

En zoals al zo vaak aangegeven, met de meeste winkels valt prima te praten, heeft echt veel meer zin dan klagen op vwc.
mooi gezegd dit

Vuurwerk kopen gaat om twee zaken: geld en moeite. Vind je een bepaalde box teveel geld kosten: dan koop je het niet. Vind je dat je voor een bepaalde box teveel moeite moet doen: dan koop je het niet. De een vind het waard er vroeg voor uit z’n nest te komen, de ander niet. Maar om dan over een bepaalde actie door te blijven drammen, dan laat je jezelf alleen maar in de kaart kijken en draag je geen noemenswaardig positieve bijdrage aan dit forum. Je bereikt er ook nog eens niets mee, China Red of de ondernemer zal het en worst wezen dat jou bestelling er niet bij zit, zolang er door de rest maar goed gebruik van wordt gemaakt. En dat is er, zie dit topic maar. Het is niet verplicht gebruik te maken van deze actie. Er zullen vast nog heel wat leuke acties langs komen waar je het wel het geld en de moeite waard vindt om er gebruik van te maken. Alvast veel plezier met die acties en draag een positieve bijdrage bij aan dit forum door ons te laten weten dat je een mooie aankoop hebt gedaan zou ik zeggen. Want ook jij gaat hoop ik nog mooie aankopen doen. Gelukkig vinden heel veel mensen de actie van China Red het en het geld en de moeite waard en kunnen zij op een positieve manier dankbaar zijn voor de geste die China Red doet naar ons als liefhebbers.

Ik ben tevreden over deze actie en mijn bestelling en kan nu al niet meer wachten om het op te halen.

Toch ook maar een kleine bestelling geplaatst gaat lekker zo met het budget voor 2020 haha

1x Pig
1x Bulldozer
1x Construction

Zijn er nog mensen van china red of coppelmans die meelezen? Want op het mailadres van de coppelmans wordt niet gereageerd en ik wilde mijn bestelling aanpassen gezien er in veldhoven geen poema collectie wordt aangeboden.

Ik wilde me inhouden..... deels mislukt en toch een bescheiden bestelling gedaan :p

Bulldozer 1
Rat 2
Rooster 2
Salute 3
Big Eruption 1
Manipulator 2
Mistral 2

Leuke actie.

- Big Eruption
- Pig
- Golden dream
- Ghost town
- Best Solution
- Mega Maxi heerlijk hier kijk ik erg naar uit!
- Magic in the Air

Ik sluit niet uit dat er nog wat bij komt.

Ik kijk ook weer uit naar Mega Maxi. Ooit zelfs volle €60 voor neergelegd om toch eens mee te maken en geen spijt van gehad. Wordt hier de sfeermaker tussen 00u opening en 1e sierbox :) zet mooi de toon :thumbsup:

Ik twijfel om de mega maxi te nemen, wie kan mij overtuigen?:p

Ga sws voor de Fire Festival, 6x splitting red, 2x I am fan. Past hier de mega maxi bij in jullie ogen?

Ik twijfel om de mega maxi te nemen, wie kan mij overtuigen?:p

Ga sws voor de Fire Festival, 6x splitting red, 2x I am fan. Past hier de mega maxi bij in jullie ogen?
Zeker wel, ik snap eerder de splitting red er niet tussen. Maar als je die in fanshape 3x2 doet, zou ik dat als rustpunt nemen, 2x I Am Fan als finale...denk Mega Maxi als starter, dan de Splitting Reds, Fire Festival, I Am Fans...

Mega Maxi is echt een hoge snelheid powerbak, mooie kleuren, strakke eindsalvo's... I Am Fan is net ruiger om als finale te doen, Fire Festival valt er tussenin...

Kan niet wachten!

- big eruption (2x)
- bright color fountain
- pig
- dog
- rooster
- golden dream
- inspiration
- bulldozer

Bij koningsdal te utrecht staat dat de prijzen zo blijven tot de voorverkoopdagen? Klopt dit? Kan dit?

Ik was altijd meer fan van de mega mini. Zonde dat die er niet meer is. Voelde altijd als meer waar voor mn geld dan de maxi.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan