[Freakactie 2020] China Red

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook hier een aardige bestelling gedaan. Vond China Red kwalitatief altijd prima, echter wat aan de dure kant hetgeen mij vaak toch deed besluiten voor andere opties te kiezen.

Dat is nu zeker niet het geval en kijk nu al enorm uit naar oa de rat en bulldozer.

In de openingspost staat dat de actie een week duurt, maar is er iemand die mij kan vertellen wanneer hij nu exact afloopt ( tijd en datum ) ?

Geweldig om dit topic door te lezen en te zien dat velen er mooi wat bestellingen hebben gemaakt. Hopelijk veel beeldmateriaal in het nieuwe jaar.

Hier bij Intratuin Duiven net een bestelling gedaan:
Dog
Rooster
Pig
Rat
Crack attack
Ghost town
Golden dream
Angel dust
metropolis
Las fallas
3x manipulator
3x mistral
Magic in the air

Ga de dog rooster pig en rat samenvoegen in n compound, dan heb je voor 65 euro een leuke box lijkt mij

Bestelling gedaan bij John de Knaller in Almere:
Fire Festival
Bulldozer
Big Eruption
Mega Maxi
Crack Attack

Leuke actie

Zoals hier eerder gemeld toch even contact gezocht met IT Hoorn voor de Obsessed en kreeg vandaag een mail dat deze alsnog is toegevoegd, top service! Ook de Mega Maxi zie ik nu staan. Complimenten voor IT Hoorn!

Had graag willen bestellen in Duiven. Alleen zijn de tijden niet haalbaar voor mij.

Mailcontact wees uit dat er helaas niet afgeweken werd..

Goed om te zien dat er van deze geweldige actie veelvuldig gebruik wordt gemaakt! :thumbsup:

Heb ook een bestelling geplaatst bij Intratuin Amersfoort:
1x Big Eruption
1x Ghost Town
1x Bulldozer
1x Magic in the Air
1x Construction
1x Patriot
1x V-Master

Bedankt China Red voor deze actie!

Ik had graag ook wat besteld en kennis gemaakt met China Red, echter passen de geringe afhaaltijden niet in mijn schema.. Helaas..

Ook maar een bestelling bij Intratuin Amersfoort gedaan :)
Rooster
Las Fallas
3x Pig
Manipulator
Mistral
Crack attack
Magic in the air

Is het al bijna 29 december?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan