[Freakactie 2020] China Red

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jammer dat bij West de ouwe Tolla Mina gewoon op 50e blijft staan, en de Mega Maxi niet bij zit. Verder is het leuk shoppen, vanavond maar eens paar dingetjes doen. Winkelmandje werkt nu :thumbup:

Net ook een mooie bestelling geplaatst. Magic in the Air, Fire festival, I Am Fan en Pig. Thanks voor de mooie actie China Red!

Mega maxi komt terug in het assortiment

Meer is er niet bekend.
Misschien komt die niet identiek terug of wel zoals de junk. Dan maar de kwaliteit afwachten en de prijs. Ik heb nooit gedacht dat die bij de freakactie al te koop zou staan. Als die er dan voor 50 eu op staat, met het nieuwe label(is inmiddels al bekend ook film) dan moeten we t er maar mee doen of maar wachten op de voorverkoop en dan de prijs weer inzien. Heb er zelf nog geen ervaring mee, dus ben alleen maar benieuwd wat het wel gaat worden...

Dank voor de mooie actie China Red!. De laatste jaren jullie vuurwerk goed in de gaten gehouden, maar toch uiteindelijk voor andere producten gekozen die toch net wat beter geprijsd waren. Wel een beetje spijt van, gezien china red ook topspul heeft. Nu deze actie er is, ook maar meteen groots uitpakken:
2x miner
2x construction
2x lumberjack
2x bulldozer
2x best solution
2x pig
2x rat

Ik had gehoopt op de Ice Crystal, maar in Pijnacker staat hij nog op de originele prijs :cry: Verder een hele mooie actie!

Best balen dan inderdaad. Misschien een berichtje wagen aan CR? Zie in Pijnacker ook nog de Rat helaas (nog) niet.
Heel vreemd dit, m’n stookmaat die vanochtend besteld had heeft wel rat kunnen bestellen ook bij Pijnacker.
Zal ik China red zelf contacten of Pijnacker verbakel voor die ice crystal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan