Bij de Intratuin Enschede staat de cake Rat nog op adviesprijs, dit wordt nog aangepast neem ik aan? Rest van de cakes hebben wel aanbiedingsprijs namelijk
Prijs is aangepast naar de juiste actieprijs.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bij de Intratuin Enschede staat de cake Rat nog op adviesprijs, dit wordt nog aangepast neem ik aan? Rest van de cakes hebben wel aanbiedingsprijs namelijk
Wel een minpuntje dat de aansteeklonten niet bij de freakactie inbegrepen zijn.![]()
Komt ed raket nog online of ligt ie nog in een carnavalsdelirium?![]()
Same here.Jammer dat bij West de ouwe Tolla Mina gewoon op 50e blijft staan, en de Mega Maxi niet bij zit. Verder is het leuk shoppen, vanavond maar eens paar dingetjes doen. Winkelmandje werkt nu![]()
Mega maxi komt terug in het assortiment
Ik had gehoopt op de Ice Crystal, maar in Pijnacker staat hij nog op de originele prijsVerder een hele mooie actie!
Da's nog minderIn Pijnacker en Rijswijk helemaal niet.
Hij is er hoor FRIS EN FRUITIGKomt ed raket nog online of ligt ie nog in een carnavalsdelirium?![]()
Heel vreemd dit, m’n stookmaat die vanochtend besteld had heeft wel rat kunnen bestellen ook bij Pijnacker.Best balen dan inderdaad. Misschien een berichtje wagen aan CR? Zie in Pijnacker ook nog de Rat helaas (nog) niet.