[Freakactie 2020] China Red

Status
Niet open voor verdere reacties.
ah yeah... volgens mij leest er hier iemand mee want bij pronkvuurwerk hebben ze de poema serie erbij gezet... :)

danku danku :)

Objectief zijn en mierenneuken zijn twee heel verschillende zaken.
Kan ik op dit moment Cr bestellen in Groningen?
Is het duidelijk wat ik kan bestellen?
Je kan telkens reageren met emo argumenten en alle lof voor Cr en dat vind ik ergens best nobel van je. Maar feit is dat bovenstaande vragen beiden met een nee beantwoord worden.

Ook maar wat besteld:)
3x Manipulator
3x Mistral
2x Rooster
2x Pig
4x Rat
4x Las Fallas
1x Ghost Town
1x Crack Attack
1x I am Fan
1x Best Solution
1x V master
1x Bulldozer
1x Magic in the Air
1x Obsessed

Jammer dat de Mega Maxi niet bij Anno in de Shop staat
Bedankt voor de leuke Aanbieding op het mooie gevarieerd spul

Je kan telkens reageren met emo argumenten en alle lof voor Cr en dat vind ik ergens best nobel van je. Maar feit is dat bovenstaande vragen beiden met een nee beantwoord worden.

In Groningen is het licht nog steeds uit zo lijkt het.. nog geen enkele aanpassing op de website te vinden.. :shocked:

Ik zou zeggen denk aan je bloeddruk. De actie loopt een week. In die tijd komt het vast allemaal goed!

Hier in ieder geval een mooie bestelling geplaatst dus CR heel erg bedankt!

Lol, emo argumenten, waar? Ik zit hier te gniffelen hoe druk je je maakt om futiliteiten, wie is hier de emo kun je je afvragen. Het is maandagmorgen 10 uur, de actie loopt een week. Pak een bakkie koffie, lees een krantje, maak een wandelingetje en voor je het weet kun je je spulletjes bestellen. Hoop wel dat je bloeddruk dan wat gedaald is.

Als je de Bulldozer besteld kan je dan ook aangeven welke batch je voorkeur heeft? Heb nu 2 verkooppunten in de regio waar ik niet kan zien welke batch het betreft. Vanavond maar even een bestelling de deur uit doen

Lol, emo argumenten, waar? Ik zit hier te gniffelen hoe druk je je maakt om futiliteiten, wie is hier de emo kun je je afvragen. Het is maandagmorgen 10 uur, de actie loopt een week. Pak een bakkie koffie, lees een krantje, maak een wandelingetje en voor je het weet kun je je spulletjes bestellen. Hoop wel dat je bloeddruk dan wat gedaald is.
Heb je een antwoord op mn vragen?

Gewoon ff geduld hebben, het is geen outlet.
Vanaf het moment dat West los gaat t/m de 2 kan je ongelimiteerd je speelgoed bestellen.
Voorraad genoeg is aangegeven

Heb je een antwoord op mn vragen?

Ik wil je wel helpen als je het niet snapt, geeft niet. China Red regelt met zijn dealers een freakactie. Ondernemers zijn zelf verantwoordelijk voor hun webshop, dat kan CR niet voor ze regelen. De ene ondernemer is wat vlotter met het openen van zijn webshop dan de ander. Het assortiment bepalen ondernemers ook zelf, daarom is het niet overal hetzelfde.
Dus heel misschien he, ik weet het niet maar het zou zo maar kunnen, is het een goed plan om even contact op te nemen met de betreffende dealer en wie weet krijg je een bevredigend antwoord. Je kan er ook voor kiezen om te blijven zeuren dat het allemaal slecht geregeld is, dat is geheel aan jou. Fijne maandag en maak je niet te druk, het komt vast goed.

Fiets er anders even heen en zeg even dat er al een tijdje mensen voor de digitale etalage staan te wachten en graag naar binnen willen.. :D
Ik heb geen haast, ben aan 't werk, en een beperkt wenslijstje die ik zelfs nog wel kan missen ook. Ik vind het gewoon n vermakelijk topic. Zit trouwens nu/normaal een naaiwinkel in het pand, kans dat Martin nu heel ergens anders zit :wink:

ah yeah... volgens mij leest er hier iemand mee want bij pronkvuurwerk hebben ze de poema serie erbij gezet... :)

danku danku :)

Oh top ik had al wat alternatiefs uitgekozen voor de Obsessed, top dat 'ie alsnog is toegevoegd. Maar oh oh wat hebben ze gedaan, ook een aantal van hun eigen cakes toegevoegd. Dat wordt een budgetoverschrijding vrees ik:D

Kleine order gedaan in Amersfoort :). Twijfel twijfel over Bulldozer vs. Magic in the air, uiteindelijk voor de laatstgenoemde gegaan met 2 Fallas erbij. Thanks CR!

Oh top ik had al wat alternatiefs uitgekozen voor de Obsessed, top dat 'ie alsnog is toegevoegd. Maar oh oh wat hebben ze gedaan, ook een aantal van hun eigen cakes toegevoegd. Dat wordt een budgetoverschrijding vrees ik:D
Ben "blij"dat ik dat pas zie nadat ik mijn cr bestelling elders heb gedaan, anders had het centen gekost inderdaad. Die eigen lijn van Pronk is ook echt top.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan