[Freakactie 2020] BredaVuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bellen kan handig zijn, weet alleen niet of ze zitten te wachten op al die telefoontjes. Lijk mij handiger als bewijze van 1 belt en de info deelt hier op de forum of Breda reageert hierop. Maar ieder geval denk ik dat oud en nieuw gewoon doorgaat onder strikte voorwaarden

Bellen kan handig zijn, weet alleen niet of ze zitten te wachten op al die telefoontjes. Lijk mij handiger als bewijze van 1 belt en de info deelt hier op de forum of Breda reageert hierop. Maar ieder geval denk ik dat oud en nieuw gewoon doorgaat onder strikte voorwaarden

Dat bedoelde ik ook!

Het feit blijft bij een eventueel verbod dat ze hoe dan ook een keer een jaar minder inkomsten krijgen of het nou dit jaar is of volgend jaar. Het geld wat ik nu uitgegeven heb aan deze winkel ga ik dan volgend jaar niet uitgeven meer als ze de bestelling verzetten. Dus dan missen ze hoe dan ook 1 jaar inkomsten, en dat zou dan niet alléén van mij zijn maar ook de andere freaks die hier al besteld hebben. Ze hebben natuurlijk nog reguliere verkoop maar het zal sowieso 1 vd 2 jaar kritisch zijn.

Maar het is allemaal vooruitlopen op de feiten.

Nou nou, echte freaks gaan niet massaal hun geld terugvragen, echte freaks proberen hun vuurwerkwinkel toch overeind te houden, of heb ik het mis?
Mijn bestelling mag absoluut naar volgend jaar doorgeschoven worden indien er een verbod komt dit jaar.
Dan heb ik volgend jaar een nog grotere collectie.
En als mensen boos willen zijn, wees dan boos op de overheid.
Een beetje loyaliteit kan wel of niet?
Anders volgend jaar lekker pas kopen tijdens de 3 verkoopdagen.

Nou nou, echte freaks gaan niet massaal hun geld terugvragen, echte freaks proberen hun vuurwerkwinkel toch overeind te houden, of heb ik het mis?
Mijn bestelling mag absoluut naar volgend jaar doorgeschoven worden indien er een verbod komt dit jaar.
Dan heb ik volgend jaar een nog grotere collectie.
En als mensen boos willen zijn, wees dan boos op de overheid.
Een beetje loyaliteit kan wel of niet?
Anders volgend jaar lekker pas kopen tijdens de 3 verkoopdagen.

Eens, uiteraard zou het heel vervelend zijn maar hier zijn alleen maar verliezers in. Het geld is toch al uitgegeven. Maar een verlies van 1 jaar zal er altijd zijn. Hopen dat de overheid verstandig is en de verkoop dit jaar gewoon door laat gaan. Anders zullen heel veel mensen de illegale kanalen opzoeken.

Beste Freaks,

Het is uiteraard niet onze bedoeling om voorwaarden te veranderen en/of deze achter jullie rug om te wijzigen. Zo zitten we niet in elkaar en dat zullen we dus ook niet doen.

De voorwaarden zijn gewijzigd bij livegang van de freaksite. Dat is dus per 1 oktober 2020 geweest. De toevoeging op de algemene voorwaarden is niet gedateerd dus dat hebben we bij deze gelijk even gedaan om misverstanden te voorkomen.

Wij zullen er alles aan doen om te zorgen dat de bestellingen uitgeleverd kunnen worden. Denk hierbij aan het opstellen van corona-plannen, overleg met verschillende instanties en een goed beleveringsplan.

Nogmaals, we proberen altijd te handelen vanuit ons beste vermogen en proberen om te gaan met de rare situatie waarin we met z'n allen zitten dit jaar.

Met vriendelijke groet,

Team BredaVuurwerk

Laatst bewerkt:
Beste team Bredavuurwerk.
Bedankt voor de reactie en opheldering. Hopelijk kunnen we het vieren met z'n allen.

Helder Luuk :) Ga er niet vanuit dat het zo ver komt maar dan weet ik nu vanaf welke datum dit gewijzigd is, scheelt toch weer 3 bestellingen die er niet onder vallen.

Beste allemaal,

Wij snappen alle emotie meer dan goed, maar wij willen het ook op dit forum zo positief en gezellig mogelijk houden.
Momenteel is er nog geen enkele duidelijkheid hoe de jaarwisseling eruit zal gaan zien en dat is bij winkeliers en importeurs net zo.
Praktische vragen over hoe om te gaan met bestellingen e.d. kunnen nu niet (goed) beantwoord worden.
Het heeft geen zin om het forum daarmee vol te schrijven en we zullen dat ook verwijderen totdat er duidelijkheid is.

groet,

Vuurwerkcrew

Aangezien er nog geen besluit genomen is door het kabinet, terwijl dat eigenlijk dinsdag bekend gemaakt zou worden, heb ik weer een beetje meer hoop gekregen.
Wie weet loopt het toch goed af..

Net het filmpje gezien.
Wat staat het er prachtig bij he zo'n volle bunker.
Cees, misschien als het niet doorgaat een rondleiding geven?
Zou graag komen kijken in je bunkers.
Hopelijk gaat het door en anders kom ik mijn bestelling volgend jaar ophalen..

Ik heb hier ook grote bestellingen staan, alleen een verschuiving bij een eventuele verbod zie ik ook niet echt zitten. Wat als men volgend jaar een totale verbod doorvoert of als men failliet gaat. Waar zit dan de compensatie van de kabinet voor de branche?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan