[Freakactie 2020] BredaVuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe plaats je de order?

Plaats de order via onze webshop, dan zijn de producten al direct voor je gereserveerd. Je kunt wederom het extra orderblok kiezen. Kies voor overmaken of in de winkel betalen en vermeldt het afgesproken offerte bedrag in het opmerkingenvak. Maak dat bedrag over of kom gezellig langs en betaal het in de winkel (pin of cash).

Ik ben ook akkoord gegaan met een hele mooie offerte. Dank daarvoor!

De popcorn zat ook in de offerte, echter kan ik die niet selecteren op de site.
Kan dat binnenkort wel weer of zal ik dat gewoon even in het opmerkingen vak vermelden?

Ik ben ook akkoord gegaan met een hele mooie offerte. Dank daarvoor!

De popcorn zat ook in de offerte, echter kan ik die niet selecteren op de site.
Kan dat binnenkort wel weer of zal ik dat gewoon even in het opmerkingen vak vermelden?

Blijkbaar werkt het dit jaar anders met betalen van de offerte dan dat ik 2 dagen geleden had gezegd, deze keer moet je het gewoon overmaken naar hun rekening.
Maar ik had ook 2 producten die niet meer bestelbaar waren maar dat was géén probleem, gewoon geld overmaken en dan ontvang je van bredavw je orderbevestiging via de mail met al je producten die op de offerte staan.

Blijkbaar werkt het dit jaar anders met betalen van de offerte dan dat ik 2 dagen geleden had gezegd, deze keer moet je het gewoon overmaken naar hun rekening.
Maar ik had ook 2 producten die niet meer bestelbaar waren maar dat was géén probleem, gewoon geld overmaken en dan ontvang je van bredavw je orderbevestiging via de mail met al je producten die op de offerte staan.

Aah ok, top. Ga ik doen!

Komt er nog het een en ander van Vuurwerktotaal? Geweldige producten maar zie er maar weinig freakacties van in Brabant en Limburg

Ik zag dat de Escape from Hell nog wel op jullie normale site stond, is er een mogelijkheid dat deze aan de freakssite wordt toegevoegd?

Offerte bevestigd en order geplaatst. Bedankt Bredavuurwerk! Hopen dat de freakmiddag doorgang kan vinden.

Gister mijn offerte terug gehad en ondanks de al scherpe prijzen een prima aanbod ontvangen.
Bedankt en succes de komende periode!!

Nee, deze is niet beschikbaar en komt ook niet op onze reguliere site.

Helaas, gelukkig is er nog heel veel ander moois. Daarover gesproken, ik wilde weer een bestelling eruit doen en het afhaalblok 23:45 - 00:00 selecteren om hem samen te voegen met de vorige bestelling. Echter krijg ik de melding "Er zijn geen afhaalmomenten beschikbaar voor uw bestelling, neem contact met ons op voor meer informatie.".

Helaas, gelukkig is er nog heel veel ander moois. Daarover gesproken, ik wilde weer een bestelling eruit doen en het afhaalblok 23:45 - 00:00 selecteren om hem samen te voegen met de vorige bestelling. Echter krijg ik de melding "Er zijn geen afhaalmomenten beschikbaar voor uw bestelling, neem contact met ons op voor meer informatie.".

Dat is vreemd, er is namelijk nog wel plek. Wil je voor ons een screenshot sturen van de melding en je winkelwagentje, dan zoeken we het uit. Graag sturen naar [email protected]

Alvast bedankt.

Net even proef op de som genomen, ik had gewoon nog tijden waar ik uit kon kiezen.
Zou een andere browser proberen?

Ben er al achter waardoor het komt. Had de Limited Edition 3 in mijn winkelwagen, die is nu uitverkocht. Net te laat geweest dus...

Is het mogelijk om een gedane bestelling te wijzigen?

Het is helaas technisch niet mogelijk om een afgeronde order aan te passen, dat kan simpelweg niet in het systeem dat wij afnemen. En dat die functie niet beschikbaar is heeft ook zijn goede redenen.

Orders annuleren kan uiteraard conform de wettelijke regels die hier voor gelden. Je hebt bij het plaatsen van een nieuwe order dan recht op de huidige freakprijzen. Er kan geen beroep gedaan worden op eerder verkregen gratis vuurwerk of lagere prijzen. Vind je dit flauw, dat mag. Benieuwd naar de achtergrond waarom we hier rechtlijnig in zijn, check post #526

De crackling traum is inmiddels weer van de site af.
Komt deze nog wel terug?

Had m al besteld,maar wil er misschien nog 1:)

Staat er weer op! Ook hebben we de Triple Layer van Showtime in de shop gezet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan