[Freakactie 2020] BredaVuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welke items van Magnum, die niet zijn omgelabeld, zien jullie graag in de collectie?

Ondanks het al enorme aanbod van een groot aantal toppers van meerdere importeurs lijken mij deze 2 cakes uit de Pyroshow lijn een mooie toevoeging aan het aanbod.

Blue Tail to Blue Stars with Red Blink.

Brocade Crown King with White Blink.

Met name de laatste is echt een onbekende topper. Als ik het goed zeg, kwam hij ook weer voorbij tijdens de finale in één van de 2 demo's en dat zag er wederom erg goed uit.

Gaan jullie ook nog de nieuwe artikelen van Klasek verkopen? Zoals de nieuwe scream cake 25sh?

Ondanks het al enorme aanbod van een groot aantal toppers van meerdere importeurs lijken mij deze 2 cakes uit de Pyroshow lijn een mooie toevoeging aan het aanbod.

Blue Tail to Blue Stars with Red Blink.

Brocade Crown King with White Blink.

Met name de laatste is echt een onbekende topper. Als ik het goed zeg, kwam hij ook weer voorbij tijdens de finale in één van de 2 demo's en dat zag er wederom erg goed uit.

Gaan jullie ook nog de nieuwe artikelen van Klasek verkopen? Zoals de nieuwe scream cake 25sh?

Staat erop! :)

Mooi he! :) Voor iedereen die alvast een sneak van het assortiment wilt, check: www.bredavuurwerk.nl

Dan krijg je globale indruk van het assortiment. Hier en daar komt er nog wat bij!

Wat betreft de freaksite is het bijna zover! Nog heel eventjes geduld!

Ik heb mij qua bestellingen rustig gehouden dit jaar. Deze 'globale indruk' ziet er erg goed uit, waardoor...

Mijn hemel, ik ben net een klein kind wat staat te wachten tot hij de snoepwinkel binnen mag :holland:

Nondeknetter, in m'n hoofd ben ik al failliet.

Heel toevallig nog de 'Gold mine en color comet' ergens liggen? Die zou ik zo graag willen.

Lekker bezig Bredavuurwerk! Hulde!

(Komen naast de Lemon, Neon Green en Purple toevallig ook de Red en Blue Peony van Pyroshow er nog bij? Dan is de Peony serie compleet)

afgelopen zondag 2 blokkies gekocht (Chaos vam wolff en dragonbox 2) en maandag was de site weer dicht. Dus benieuwd wat er nog bij komt op de freaks site

Krijgen jullie de Crackling Mortar van magnum ook in de collectie?

Hi Niek, praktisch de gehele magnum collectie is een omlabeling van vuurwerkexpert/broekhoffproducten. Zo ook de crackling mortar. Dit is de thunderking crackling mine. En gaan we zeker verkopen! :)

afgelopen zondag 2 blokkies gekocht (Chaos vam wolff en dragonbox 2) en maandag was de site weer dicht. Dus benieuwd wat er nog bij komt op de freaks site

Check www.bredavuurwerk.nl Dan zie je het. ;)

wat een belachelijke dikke collectie aan vuurwerk verkopen jullie...mijn complimenten.
Komt op de freaksite ook de Tailgate fan voorbij of heb ik nu gewoon slecht gekeken, daarnaast aas ik nog op een aantal crackling crystals.

Wellicht dat ik de 29ste in de nacht toch maar mee kom met een mede Pyro uit Limburg...ik zie sterretjes.

wat een belachelijke dikke collectie aan vuurwerk verkopen jullie...mijn complimenten.
Komt op de freaksite ook de Tailgate fan voorbij of heb ik nu gewoon slecht gekeken, daarnaast aas ik nog op een aantal crackling crystals.

Wellicht dat ik de 29ste in de nacht toch maar mee kom met een mede Pyro uit Limburg...ik zie sterretjes.

Check bericht #321

Heel erg benieuwd naar de freak website. Nu al zin om rond te snuffelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan