[Freakactie 2020] BredaVuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het blijft weer stil in dit topic...
Volgens de startpost zou de outlet tot 31 augustus open blijven...
Of heeft de freaksite dit jaar ook een ander webadres waar ik overheen kijk?

Het blijft weer stil in dit topic...
Volgens de startpost zou de outlet tot 31 augustus open blijven...
Of heeft de freaksite dit jaar ook een ander webadres waar ik overheen kijk?
Akelig stil.. er is geen ander webadres. Breda is gewoon laat en stil. Zij zijn week geleden voor het laatst online geweest op vwc.:handsup:

Laatst bewerkt:
Elk jaar hetzelfde! :p Communicatie kan inderdaad beter maar we weten allemaal dat dit jaarlijks ruimschoots goedgemaakt gaat worden! :)

Vaak is het in het topic vrij stil van te voren maar als ze los gaan is alles heel goed geregeld bij de mannen. Ik wacht het lekker af.

Vaak is het in het topic vrij stil van te voren maar als ze los gaan is alles heel goed geregeld bij de mannen. Ik wacht het lekker af.

Was vorig jaar inderdaad ook zo. Stilte tot eind sept/ begin oktober en daarna los. Ben alleen bang dat de freakmiddag dit jaar niet door zal gaan ivm de welbekende corona.
Afhalen was in ieder geval top geregeld

Net gebeld naar Breda om te vragen wat de status is en wanneer zij verwachten online te gaan. Werd mij verteld dat zij begin volgende week online willen gaan. Nog even geduld maar dan hebben we wel wat:handsup:

Net gebeld naar Breda om te vragen wat de status is en wanneer zij verwachten online te gaan. Werd mij verteld dat zij begin volgende week online willen gaan. Nog even geduld maar dan hebben we wel wat:handsup:

Klopt. Moest even wat weten ivm een bestelling die ik van de week heb gedaan en kreeg te horen dat ze met een nieuwe website komen. Het wachten is nu niet op de " boys " maar op de ict'ers die moeten opleveren.

Als het nog maar zeker twee dagen duurt, want dan is mn loon binnen :) en er gaat zeker (nog) een deel naar Breda Vuurwerk!:handsup:

Freaks,

Uiteraard komen wij dit jaar weer met een dikke freakactie incl. nieuwe freaksite. Het was even afwachten op een oplossing van onze software leverancier. Maar gelukkig komt de oplossing snel en verwachten wij de komende week te kunnen knallen. Wij hebben er weer zin in!

In het kort, wat kunnen jullie verwachten van ons? Een aantal items die we speciaal voor BredaVuurwerk importeren. Wat betreft de merken: Broekhoff, Wolff, Rubro, VuurwerkMania, Evolution, Vulcan, BonFireworks, Pangu, Magnum (niet de items die ook in de Vuurwerkexpert/Crown lijn zitten) en nog een verrassing ;). En dit alles vanzelfsprekend met hoge kortingen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan