Nu is het bij mij de afgelopen jaren altijd perfect gegaan. Als er iets niet werd geleverd, dan was het omdat het artikel was afgekeurd en werd het prima opgelost. Maar ik kan de frustratie wel begrijpen.
Als je nu het enige overgebleven exemplaar van een product hebt besteld en bijvoorbeeld tijdvak 0:30-0:45 kiest, dan is het prima mogelijk dat je alsnog naast de pot pist. Iemand die een 0:00-0:15 tijdvak heeft kunnen 'veiligstellen' kan datzelfde product eind november ook bestellen, vervolgens blijkt dit product niet of later te worden uitgeleverd en gaat de 'november' besteller weg met jouw in januari besteld product.
Volgens mij is dit vrij simpel op te lossen door bepaalde artikelen in de bunker te markeren met 'gereserveerd door'. Als de artikelen eind dit jaar weer binnen komen van hetzelfde artikel, dan kan de reservering er weer af, dan is het immers genoeg op voorraad. Zo zal je een klein aantal artikelen overhouden met een reservering sticker, klant blij, en het extra controle werk valt eind december ook mee.