Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ik kan niks meer bestellen op de site klopt dit?
Mijn bestelling kan worden samengevoegd met een eerdere, scheelt weer een plek![]()
Thnks voor de mooie deals en dit jaar ook voor het eerst de heldere en snelle communicatie zowel per mail als via het forum.UPDATE UPDATE UPDATE UPDATE
Goedenmiddag members / freaks
Helaas moeten we jullie mededelen dat wij bij vuurwerkperdoos VOL ZITTEN.
De webshop gaan wij sluiten dus er kunnen geen nieuwe / bijbestellingen meer gedaan worden.
We danken jullie bij deze weer voor de vele animo en zien jullie graag bij de afhaaldagen.
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
UPDATE UPDATE UPDATE UPDATE
Goedenmiddag members / freaks
Helaas moeten we jullie mededelen dat wij bij vuurwerkperdoos VOL ZITTEN.
De webshop gaan wij sluiten dus er kunnen geen nieuwe / bijbestellingen meer gedaan worden.
We danken jullie bij deze weer voor de vele animo en zien jullie graag bij de afhaaldagen.
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Thanks voor de goede deals en service!!
Ik heb zaterdag nog gmeaild betreffende het samenvoegen van mijn bestellingen. krijgen we hier nog bevestigingen van? Tot de 30ste!
Thnks voor de mooie deals en dit jaar ook voor het eerst de heldere en snelle communicatie zowel per mail als via het forum.
nu maar wachten tot 1 dec voor de reguliere site.
Gefeliciteerden 'petje af' voor jullie snelle gewenste resultaten!
Top geregeld, mooi aanbiedingen kunnen pakken. Nu in de startblokken staan voor de reguliere verkoop, zet hem op. Ik hèb ook een aantal bestellingen die samengevoegd kunnen/mogen worden.
Hier alleen een kleine bestelling gedaan, maar prachtige producten en prijzen! En jullie hebben een behoorlijke stap gemaakt in communicatie, waarvoor mijn complimenten! Tot de 31e.