[Freakactie 2019] Vuurwerkperdoos / Valk Vuurwerk 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
UPDATE UPDATE UPDATE UPDATE

Goedenmiddag members / freaks

Helaas moeten we jullie mededelen dat wij bij vuurwerkperdoos VOL ZITTEN.
De webshop gaan wij sluiten dus er kunnen geen nieuwe / bijbestellingen meer gedaan worden.

We danken jullie bij deze weer voor de vele animo en zien jullie graag bij de afhaaldagen.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Thanks voor de goede deals en service!!

Ik heb zaterdag nog gmeaild betreffende het samenvoegen van mijn bestellingen. krijgen we hier nog bevestigingen van? Tot de 30ste!

De webshop gaan wij sluiten dus er kunnen geen nieuwe / bijbestellingen meer gedaan worden.

We danken jullie bij deze weer voor de vele animo en zien jullie graag bij de afhaaldagen.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk
Thnks voor de mooie deals en dit jaar ook voor het eerst de heldere en snelle communicatie zowel per mail als via het forum.
nu maar wachten tot 1 dec voor de reguliere site.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Gefeliciteerd en 'petje af' voor jullie snelle gewenste resultaten!

Laatst bewerkt:
Thanks voor de goede deals en service!!

Ik heb zaterdag nog gmeaild betreffende het samenvoegen van mijn bestellingen. krijgen we hier nog bevestigingen van? Tot de 30ste!

Goedenmiddag

Dit gaat allemaal geregeld worden , berichten hierover volgen vanzelf .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Thnks voor de mooie deals en dit jaar ook voor het eerst de heldere en snelle communicatie zowel per mail als via het forum.
nu maar wachten tot 1 dec voor de reguliere site.

Goedenmiddag

Bedankt voor het compliment , ik hoop dat ik hierin ( zowel hier op het forum als mede via de mail ) voor jullie mijn best heb gedaan.
Vanaf nu zal dit ook zo blijven. Dus dat kan ik jullie vast mee geven.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Top geregeld, mooi aanbiedingen kunnen pakken. Nu in de startblokken staan voor de reguliere verkoop, zet hem op. Ik hèb ook een aantal bestellingen die samengevoegd kunnen/mogen worden.

Hier alleen een kleine bestelling gedaan, maar prachtige producten en prijzen! En jullie hebben een behoorlijke stap gemaakt in communicatie, waarvoor mijn complimenten! Tot de 31e.

Top geregeld, mooi aanbiedingen kunnen pakken. Nu in de startblokken staan voor de reguliere verkoop, zet hem op. Ik hèb ook een aantal bestellingen die samengevoegd kunnen/mogen worden.

Goedenmiddag

Dat word allemaal geregeld .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Hier alleen een kleine bestelling gedaan, maar prachtige producten en prijzen! En jullie hebben een behoorlijke stap gemaakt in communicatie, waarvoor mijn complimenten! Tot de 31e.

Goedenmiddag

Wij blij met alle klanten dus grote of kleine bestellingen is voor ons om het even.
Bedankt voor jou positieve bericht en compliment omtrent de communicatie we doen ons best.

We zien je graag de 31e

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan